فرمانده انتظامی رودبار خبر داد:

دستگیری 24 اراذل و اوباش در شهرستان رودبار

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: یکشنبه 29 می 2022 | 14:13 ب.ظ
دستگیری 24 اراذل و اوباش در شهرستان رودبار دستگيري اراذل و اوباش در رودبار/ كشف 10 قبضه سلاح سرد و گرم فرمانده انتظامي رودبار از اجراي طرح برخورد با مخلان نظم و امنيت عمومي و دستگيري 24 نفر اراذل و اوباش در اين راستا خبر داد و گفت: از اين افراد 10 قبضه سلاح سرد و گرم كشف شد. به گزارش پایگاه خبری […]

دستگيري اراذل و اوباش در رودبار/ كشف 10 قبضه سلاح سرد و گرم

فرمانده انتظامي رودبار از اجراي طرح برخورد با مخلان نظم و امنيت عمومي و دستگيري 24 نفر اراذل و اوباش در اين راستا خبر داد و گفت: از اين افراد 10 قبضه سلاح سرد و گرم كشف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ “عيسي روشن‌قلب”  اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس اعلام کرد و اظهار داشت: مجموعه انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد مي‌كند.

وي در ادامه گفت: در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي، طرح برخورد با مخلان نظم و امنيت عمومي به مدت 3 روز در سطح شهرستان رودبار به مرحله اجرا درآمد.

فرمانده انتظامي شهرستان رودبار از دستگيري 24 نفر از اراذل و اوباش با اقدامات پليسي صورت گرفته در اجراي اين طرح خبر داد و بيان داشت: از اين افراد 9 قبضه سلاح سرد و يك اسلحه شكاري غيرمجاز كشف شد.

اين مقام انتظامي افزود: متهمان با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائي قرار گرفتند.

سرهنگ روشن‌قلب در پايان خاطرنشان كرد: به طور قطع آرامش و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس محسوب می‌شود و به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم هیچ فردی آن را به خطر بیاندازد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار