فرمانده انتظامی رودبار خبر داد:

کشف بیش از 5 هزار عدد قرص ترامادول در رودبار

مجید رضایی
تاریخ انتشار: دوشنبه 23 می 2022 | 14:19 ب.ظ
کشف بیش از 5 هزار عدد قرص ترامادول در رودبار فرمانده انتظامي رودبار گفت: بيش از 5 هزار عدد قرص ترامادول غيرمجاز از يك دستگاه اتوبوس در ايست و بازرسي اين شهرستان كشف شد. درفک خبر/ سرهنگ عيسي روشن قلب با بيان اينكه امنيت و سلامتی مردم از خطوط قرمز مجموعه انتظامي است به تلاش‌هاي شبانه‌روزي پليس براي پيشگيري از وقوع جرايم اشاره كرد و […]

فرمانده انتظامي رودبار گفت: بيش از 5 هزار عدد قرص ترامادول غيرمجاز از يك دستگاه اتوبوس در ايست و بازرسي اين شهرستان كشف شد.

درفک خبر/ سرهنگ عيسي روشن قلب با بيان اينكه امنيت و سلامتی مردم از خطوط قرمز مجموعه انتظامي است به تلاش‌هاي شبانه‌روزي پليس براي پيشگيري از وقوع جرايم اشاره كرد و اظهار داشت: برخورد با قاچاق، احتكار و اقلام غيرمجاز و فاقد مجوز در راستاي ارتقاء امنيت پايدار همواره در دستور كار پليس قرار دارد.

وي در ادامه گفت: ماموران انتظامي ايست و بازرسي حين كنترل خودروهاي عبوري در محور مواصلاتي “رودبار – رشت” به يك دستگاه اتوبوس كه از مسير جنوب به شمال در حال تردد بود، مشکوک شده و براي بررسي بيشتر آن را متوقف كردند.

فرمانده انتظامي رودبار از كشف 5 هزار و 700 عدد قرص ترامادول غيرمجاز در بازرسي از اين خودرو خبر داد و گفت: در اين رابطه متهم 40 ساله دستگير و با تشكيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.

اين مقام انتظامي در پایان با اعلام اينكه پليس به صورت شبانه‌روزي براي برقراري نظم و امنيت تلاش مي‌كند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار