فرمانده انتظامی رودبار خبر داد:

کشف بیش از 5 تن آرد قاچاق در لوشان

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 12 می 2022 | 21:11 ب.ظ
کشف بیش از 5 تن آرد قاچاق در لوشان فرمانده انتظامی رودبار از کشف بیش از ۵ تن آرد خارج از شبکه توزیع و بدون مجوز در بازرسی از ۲ دستگاه خودروی نیسان در لوشان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ عیسی روشن‌قلب با اشاره به کنترل محور‌های مواصلاتی شهرستان رودبار برای جلوگیری از ورود و خروج کالا‌های بدون مجوز و […]

فرمانده انتظامی رودبار از کشف بیش از ۵ تن آرد خارج از شبکه توزیع و بدون مجوز در بازرسی از ۲ دستگاه خودروی نیسان در لوشان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ عیسی روشن‌قلب با اشاره به کنترل محور‌های مواصلاتی شهرستان رودبار برای جلوگیری از ورود و خروج کالا‌های بدون مجوز و قاچاق گفت: ماموران کلانتری ۱۴ لوشان حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به ۲ دستگاه خودروی وانت نیسان که از جنوب به شمال در حرکت بودند، مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن‌ها را متوقف کردند.

به گفته فرمانده انتظامی رودبار، ۵ هزار و ۱۰۰ کیلوگرم آرد خارج از شبکه توزیع و بدون مجوز در این خودرو‌ها کشف شد که کارشناسان ارزش این آرد‌های قاچاق را ۱۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

۲ متهم ۲۵ و ۲۶ ساله دستگیر شدند و مردم در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار