کارخانه سیمان خزر یکی از موفق ترین بنگاه‌های اقتصادی در گیلان است

تاریخ انتشار: دوشنبه 25 آوریل 2022 | 15:30 ب.ظ
کارخانه سیمان خزر یکی از موفق ترین بنگاه‌های اقتصادی در گیلان است طهمورث عموپور فرماندر شهرستان رودبار از کارخانه سیمان خزر بازدید و از بخش های مختلف و روند تولید سیمان در این کارخانه دیدن کرد.   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از روابط عمومی کارخانه سیمان خزر ، طهمورث عموپور فرماندار شهرستان رودبار از کارخانه سیمان خزر صبح روز دوشنبه راس ساعت ۱۱ […]

طهمورث عموپور فرماندر شهرستان رودبار از کارخانه سیمان خزر بازدید و از بخش های مختلف و روند تولید سیمان در این کارخانه دیدن کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از روابط عمومی کارخانه سیمان خزر ، طهمورث عموپور فرماندار شهرستان رودبار از کارخانه سیمان خزر صبح روز دوشنبه راس ساعت ۱۱ به همراه رضایی معاونت سیاسی اجتماعی خود بازدید بعمل آوردند . در این بازدید که دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر مدیرعامل ، حاج محمود ایزد دوست عضو موظف هئیت مدیره شرکت ، مهندس آزوین مدیر کارخانه ، مهندس نصری مدیر منابع انسانی ، مهندس محمد محمد خانی فرمانده بسیج کارگری شرکت ،مهندس میرخوند رئیس نقلیه سنگین شرکت ، اصغرپور روابط عمومی شرکت ، حضور داشتند، فرماندر شهرستان رودبار ضمن ایام شهادت حضرت امام علی (ع) و عرض تبریک هفته کار و کارگری و همچنین تشکر از تلاشهای بی وقفه مدیران و کارکنان سیمان خزر گفت: اولویت مهم ما حفظ تولید و اهتمام ویژه به تولید بوده و با توجه به اطلاعات کسب شده از عملکرد این شرکت در سال ۱۴۰۰ ، کارخانه سیمان خزر یکی از موفق ترین بنگاه‌های اقتصادی در استان است.

طهمورث عموپور افزود: شرکت سیمان خزر در زمینه مشارکت با طرح‌های شهری نیز همواره پیشقدم بوده و همکاری بسیار خوبی با مسوولان شهرستان رودبار در زمینه‌های مختلف داشته که قابل ستایش است. این کارخانه همچنین تلاش‌های زیادی در راستای حمایت از شهروندان بومی، مشارکت در اجرای طرح‌های فرهنگی و مسئولیت های اجتماعی و اشتغالزایی جوانان از خود نشان داده است.

دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر نیز در جریان این بازدید ضمن تشریح و توضیح حضوری عملکرد برخی دپارتمان های مختلف و همچنین اشاره به رکورد تولید و تحویل در تمامی ادوار موفقیت های کسب شده در دریافت تندیس های برتر استانی و کشوری توسط این شرکت گفت: شرکت سیمان خزر جزو آن دسته از کارخانه‌هایی است که در تولید و تامین نیازهای داخلی موفق عمل کرده و توانسته رتبه‌های برتر را در هلدینگ کسب کند.

جمال امیدی افزود: دست یابی به کیفیت مناسب، مقاومت بالا با استفاده از جوانان توانمند و متخصص از ویژگی‌های محصول کارخانه سیمان خزر است و از طرفی برخورداری از ذخایر فراوان و مناسب مارل و سنگ آهک و جاده‌های دسترسی مناسب به بازارهای هدف ، موقعیت ممتازی به شرکت سیمان خزر بخشیده است.

مدیرعامل سیمان خزر ضمن تشریح فرایند و اقدامات صورت گرفته در راستای جهش تولید پرداخته و اظهار داشت: در سال گذشته ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۱۳۹۹ با رشد مطلوبی بوده که امیدواریم امسال نیز با هم دلی و هم افزایی صورت گرفته مدیری و کارکنان سیمان خزر این رشد صعودی در سال ۱۴۰۱ تکرار شود.

وی در ادامه با اشاره به فعالیتهای سیمان خزر ، افزود: شرکت سیمان خزر در راستای عمل به وظایف ذاتی خود در قبال محیط پیرامونی و برون سازمانی و همچنین عمل به مسئولیت‌های اجتماعی حد اکثر اهتمام را معمول داشته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اندیشه و انگیزه مدیران و پرسنل متخصص این واحد تولیدی موجبات تعامل قدرتمندانه شرکت سیمان خزر با بازار مصرف را فراهم نموده است.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار