رئیس اداره حفاظت  محیط زیست  شهرستان رودبار در حاشیه همایش روز زمین پاک در جیرنده عمارلو اظهار داشت؛

روز جهانی زمین پاک میتواند زمینه ساز توسعه فرهنگ محافظت از محیط زیست باشد

M.R.M
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 21 آوریل 2022 | 19:50 ب.ظ
روز جهانی زمین پاک میتواند زمینه ساز توسعه فرهنگ محافظت از محیط زیست باشد عمارلو رودبار از زباله پاکسازی شد ‍ به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از روابط عمومی و امور رسانه حفاظت محیط زیست گیلان  رئیس اداره حفاظت  محیط زیست  شهرستان رودبار در حاشیه همایش روز جهانی زمین پاک اظهار داشت زباله ها و پسماند های رها شده در حاشیه شهر و روستای مذکور […]

عمارلو رودبار از زباله پاکسازی شد

‍ به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از روابط عمومی و امور رسانه حفاظت محیط زیست گیلان  رئیس اداره حفاظت  محیط زیست  شهرستان رودبار در حاشیه همایش روز جهانی زمین پاک اظهار داشت زباله ها و پسماند های رها شده در حاشیه شهر و روستای مذکور که سبب آلودگی شده بود با توزیع دستکش،ماسک و کیسه زباله قابل بازیافت جمع آوری و به سایت دپوی موقت شهرداری جیرنده منتقل شد.

علی فرهی با اشاره به نقش سازنده مردم برای حذف آلودگی ها از محیط زیست گفت: مردم برای پاکسازی محیط زیست همراهی مساعدت بیش از پیش داشته باشند‌.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار  خاطر نشان کرد: موسسات و نهادهای مردم نهاد در قالب گروه های زیستی محیطی نیز میتواند در حذف زباله و آلودگی ها بعنوان بازوی توامند محیط زیست در جامعه حضور فعال و برجسته ای داشته باشند.

وی ادامه داد: روز جهانی زمین پاک را میتوان زمینه ساز توسعه فرهنگ محافظت از محیط زیست دانست  و مردم باید به مسئله رهاسازی زباله ها به ویژه پلاستیک در محیط زیست توجه بیشتری داشته باشند.

فرهی افزود: مردم میتوانند با استفاده کمتر از محصولات پلاستیکی و مواد دور ریختنی به حفظ محیط زیست کمک کنند.

کریمی شهردار جیرنده نیزدر این مراسم  اعلام داشت:: مردم و افراد صاحب نفوذ با فرهنگسازی مناسب برای حذف زباله وپسماند های حاصل از فعالیت های بیشتری در محیط زیست و حاشیه شهر تلاش و کوشش داشته باشند‌. ضرورت دارد تمامی ظرفیت ها در راستای بهبود سطح آموزش عمومی به کار گرفته شوند تا شاهد محیط زیستی زیبا و سالم باشیم .

در این بین حضور امام جماعت و بخشدارعمارلو  در بین گروه های مردم نهاد قابل تقدیر  بود همچنین  نیروی انتظامی و هلال احمر برای برقراری نظم و امنیت همکاری ارزنده ای ارایه نمودند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار