سرهنگ فیضیان، فرمانده سپاه پاسداران شهرستان رودبار:

توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان رودبار

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: دوشنبه 11 آوریل 2022 | 10:08 ق.ظ
توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان رودبار فرمانده سپاه رودبار از توزیع یک هزار بسته معیشتی به قیمت هر بسته ۵۰۰ هزار تومان در بین نیاازمندان این شهرستان خبر داد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، سرهنگ حسن فیضیان در حاشیه توزیع یک‌هزار بسته معیشتی در این شهرستان اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته یک‌هزار بسته معیشتی به قیمت هر بسته […]

فرمانده سپاه رودبار از توزیع یک هزار بسته معیشتی به قیمت هر بسته ۵۰۰ هزار تومان در بین نیاازمندان این شهرستان خبر داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، سرهنگ حسن فیضیان در حاشیه توزیع یک‌هزار بسته معیشتی در این شهرستان اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته یک‌هزار بسته معیشتی به قیمت هر بسته ۵۰۰ هزار تومان تهیه و در بین نیازمندان رودباری توزیع شد.

وی با اشاره به اقلام توزیع شده در بین نیازمندان رودباری گفت: در این سبد‌ها چهار قلم جنس شامل برنج، روغن، خرما و مرغ قرار دارد که در این ماه مهمانی خدا بسیار می‌تواند مثمر ثمر واقع شود.

به گفته فرمانده سپاه ناحیه رودبار در ادامه رزمایش مردمی مواسات، همدلی و کمک‌های مومنانه با استفاده از ظرفیت‌های موجود و کمک‌های خیران، پارسال ۱۰ میلیارد تومان سبد کالای به نیازمندان اهدا شد.

فیضیان باتأکید بر نقش مؤثر پایگاه‌های مقاومت بسیج در توزیع بسته‌های معیشتی افزود: در کنار بسته‌های معیشتی، حوزه‌های مقاومت بسیج به صورت هفتگی و خودجوش بسته‌های معیشتی بین مردم پخش می‌کنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار