به علت رعایت نکردن موازین شرعی در ماه مبارک رمضان؛

85 واحد صنفی در گیلان پلمپ شد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: یکشنبه 10 آوریل 2022 | 21:15 ب.ظ
85 واحد صنفی در گیلان پلمپ شد جانشین فرمانده انتظامی گیلان از پلمب ۸۵ واحد صنفی در ماه مبارک رمضان به علت رعایت نکردن موازین شرعی و قانونی از سوی صاحبانشان خبر داد. به گزارش درفک خبر؛ سرهنگ حسین حسن‌پور با اشاره به افزایش گشت‌های نظارتی و کنترلی پلیس در ایام ماه مبارک رمضان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون برای صاحبان ۱۷۵ واحد […]

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از پلمب ۸۵ واحد صنفی در ماه مبارک رمضان به علت رعایت نکردن موازین شرعی و قانونی از سوی صاحبانشان خبر داد.

به گزارش درفک خبر؛ سرهنگ حسین حسن‌پور با اشاره به افزایش گشت‌های نظارتی و کنترلی پلیس در ایام ماه مبارک رمضان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون برای صاحبان ۱۷۵ واحد صنفی پرونده قضایی تشکیل و  ۱۰۰ نفر هم دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه این اصناف موازین شرعی و قانونی را رعایت نکرده بودند گفت: در همین مدت بیش از ۸۵ واحد صنفی هم پلمپ شد.

و‌ی با اشاره به اینکه روزه خواری در ملاء عام ممنوع است گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون به بیش از هزار نفر که در ملاء عام روزه خواری کرده اند تذکر داده و از ۴۰۰ نفر هم تعهد گرفته شد.

سرهنگ حسین حسن پور افزود: افرادی که به هر عنوان نمی‌توانند روزه بگیرند یا مسافر هستند باید برای صرف غذا به مکان‌های از پیش تعیین شده مراجعه کنند.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اصناف و تظاهر به روزه‌خواری، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا اقدامات لازم در این خصوص انجام شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار