دستگیری قاتل در کمتر از 3 ساعت؛

داماد خانواده‌ای که، زن و برادر زنش را کشته و گوش مادرزن خود را هم بریده بود در منجیل دستگیر شد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: دوشنبه 4 آوریل 2022 | 11:24 ق.ظ
داماد خانواده‌ای که، زن و برادر زنش را کشته و گوش مادرزن خود را هم بریده بود در منجیل دستگیر شد داماد خانواده‌ای که، زن و برادر زنش را کشت و گوش مادرزن خود را هم برید دستگیر شد. به گزارش درفک خبر، سرهنگ سید خلیل صفوی، فرمانده‌ی انتظامی شهرستان رضوانشهر گفت : داماد خانواده‌ای در روستای هاشم آباد هفت دغنان رضوانشهر ، همسر و برادر همسرش را به قتل رساند و گوش مادر زنش را […]

داماد خانواده‌ای که، زن و برادر زنش را کشت و گوش مادرزن خود را هم برید دستگیر شد.

به گزارش درفک خبر، سرهنگ سید خلیل صفوی، فرمانده‌ی انتظامی شهرستان رضوانشهر گفت : داماد خانواده‌ای در روستای هاشم آباد هفت دغنان رضوانشهر ، همسر و برادر همسرش را به قتل رساند و گوش مادر زنش را هم برید.

سرهنگ سید خلیل صفوی با بیان اینکه علت این قتل، نزاع خانوادگی بود گفت: قاتل ۴۸ ساله ساعت ۲ و نیم دیشب وقتی همسرش در خواب بود وی را با چاقو و برادر زنش را با اسلحه شکاری به قتل رساند، پس از آن گوش مادرزنش را هم با چاقو برید.

وی با بیان اینکه قاتل پس از این جنایات متواری شد، افزود: با آگاهی ماموران انتظامی ، قاتل در مدت ۲ ساعت پس از ارتکاب جنایت هنگامی که در حال خروج از گیلان بود، در منجیل دستگیر شد.

فرمانده انتظامی رضوانشهر گفت:‌ قاتل در ضیابر صومعه سرا زندگی می کرد و همسرش  به دلیل اختلافات خانوادگی به منزل پدرش به هاشم آباد رضوانشهر رفته بود.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار