همزمان با سراسر کشور؛

نخستین روز آموزش حضوری مدارس شهرستان رودبار در قرن جدید آغاز شد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: یکشنبه 3 آوریل 2022 | 06:41 ق.ظ
نخستین روز آموزش حضوری مدارس شهرستان رودبار در قرن جدید آغاز شد امروز یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ همزمان با سراسر کشور، مدارس شهرستان رودبار با حضور کلیه دانش آموزان، آموزش های حضوری را از سرگرفتند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ همزمان با سراسر کشور و بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت آموزش و پرورش مبنی بر از سرگیری آموزش های حضوری، مدارس شهرستان رودبار باری دیگر […]

امروز یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ همزمان با سراسر کشور، مدارس شهرستان رودبار با حضور کلیه دانش آموزان، آموزش های حضوری را از سرگرفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ همزمان با سراسر کشور و بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت آموزش و پرورش مبنی بر از سرگیری آموزش های حضوری، مدارس شهرستان رودبار باری دیگر و پس از ورود ویروس منحوس کرونا با حضور کلیه دانش آموزان آغاز بکار نمودند. بر این اساس مدیر آموزش و پرورش، فرماندار شهرستان رودبار و تعدادی از مسئولین محلی به صورت نمادین و با حضور در مدارس روستای علی آباد بالا، بازگشت دانش آموزان به مدارس را تبریک گفتند.

سرپرست فرمانداری رودبار در آیین بازگشایی دبیرستان دخترانه فاطمیه و مدرسه راهنمایی دخترانه شهدای علی آباد؛ دانش آموزان فرصت تعلیم و تربیت در مدارس را قدر بدانند

طهمورث عموپور سرپرست فرمانداری رودبار در آیین بازگشایی دبیرستان دخترانه فاطمیه و مدرسه راهنمایی دخترانه شهدای علی آباد گفت؛ اکنون که شرایط آموزش در مدارس فراهم شده است دانش آموزان فرصت تعلیم و تربیت در مدارس را قدر بدانند.

وی افزود؛ مدرسه پایگاه محوری و اصلی آموزش است و شاید بتوان گفت؛ هیچگونه بدیلی کارایی و اثربخشی آن را ندارد.

عموپور گفت؛ آینده و پیشرفت کشور به دست فرزندان و دانش آموزانی است که اکنون با راهبری معلمان و فرهنگیان به کسب علم و دانش و تهذیب خود می پردازند.

وی مطالعه عمیق و تحلیل مطالب را توسط دانش آموزان مورد تاکید قرار داد و افزود؛ دانش آموزان در کنار مطالعه دیگر دروس و کتب از فراگیری فلسفه و تاریخ نیز غافل نشوند.

سرپرست فرمانداری با بیان اینکه از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ابر قدرت ها همواره در صدد آسیب زدن به آن بوده اند تصریح کرد؛ بهترین سلاح مبارزه با بدخواهان کشور عزیزمان سلاح دانش و ایمان است.

عموپور با تبریک ماه مبارک رمضان و مراقبت در این ماه رحمت الهی از دانش آموزان خواست با تکیه بر فطرت خداخواهی و خداباوریشان از مطالب شرک آمیز فضای مجازی پرهیز نمایند و تهدیدات این فضا را به فرصت تبدیل نمایند.

وی همچنین از آموزش و پرورش خواست در مسائل پرورشی مدارس بیشتر دقت کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار در این مراسم ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و همچنین آغاز آموزش های حضوری گفت؛ خداوند منان را شاکریم که پس از هر سختی آسانی قرار داده و ما امروز کنار هم جمع شدیم و پس از حدود دوسال دوباره می توانیم در کنار یکدیگر آموزش ها را پیگیری نماییم.

“باقری اسکلکی” در ادامه با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط کلیه دانش آموزان و معلمان و عوامل اجرایی گفت؛ ویروس کرونا نابود نشده و نیاز است با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و ماسک زدن و شستن دست ها امکان ابتلا را کاهش دهیم.

فرماندار و ریاست شورای آموزش و پرورش هم ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان و با اشاره به دانش آموزان گفت؛ از میان شما مدیران و مسئولان این مرز و بوم رشد و پرورش خواهند یافت و این مستلزم تلاش و پشتکار شما برای رسیدن به اهدافتان است که در این میان می بایست مراقب جبهه گیری های دشمن علیه دین، به خصوص در فضای رسانه ای باشید.

گفتنی است، مدارس شهدای فاطمیه و شهید نظری علی آباد بالا مقصد بازدیدهای فرماندار و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رودبار بودند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار