سرپرست فرمانداری رودبار در نشست هماهنگی بهسازی راه اصلی منجیل به سه راهی طارم زنجان:

با اجرای پروژه بهسازی راه منجیل به طارم، استان زنجان به آزاد راه رشت قزوین متصل می شود 

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: یکشنبه 27 مارس 2022 | 05:50 ق.ظ
با اجرای پروژه بهسازی راه منجیل به طارم، استان زنجان به آزاد راه رشت قزوین متصل می شود  درفک خبر/ سرپرست فرمانداری رودبار در نشست هماهنگی بهسازی راه اصلی منجیل به سه راهی طارم زنجان گفت؛ با اجرای پروژه بهسازی راه منجیل به طارم، استان زنجان به آزاد راه رشت قزوین متصل می شود طهمورث عموپور افزود؛ کاهش سوانح جاده ای و افزایش سطح تعاملات استان های گیلان و زنجان و شهرستان های […]

درفک خبر/ سرپرست فرمانداری رودبار در نشست هماهنگی بهسازی راه اصلی منجیل به سه راهی طارم زنجان گفت؛ با اجرای پروژه بهسازی راه منجیل به طارم، استان زنجان به آزاد راه رشت قزوین متصل می شود

طهمورث عموپور افزود؛ کاهش سوانح جاده ای و افزایش سطح تعاملات استان های گیلان و زنجان و شهرستان های رودبار و طارم در ابعاد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از مزایای این پروژه است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان هم گفت؛ پانصد و نود و دو میلیارد ریال اعتبار ملی به این پروژه اختصاص یافته است.

شراره کاووسی افزود؛ هشتاد کیلومتر از این راه در زنجان و بیست کیلومتر در گیلان واقع شده است که هشت کیلومتر گیلان اجرا شده است.

نماینده رودبار هم گفت؛ راه منجیل به طارم به دلیل ارتباطات اجتماعی دو شهرستان و محصول استراتژیک مشرک دو منطقه اهمیت فراوان دارد.

مهرداد گودرزوند چگینی افزود؛ زیتون در بودجه سال ۱۴۰۱ در کنار گندم، جو و دانه های روغنی قرار گرفته است که برای خرید تضمینی و بهبود این محصولات ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است.

مصطفی طاهری نماینده زنجان و طارم هم گفت؛ شهرستان طارم بیشترین مراودات اقتصادی را با گیلان دارد.

ماکان پدرام مدیر کل راه و شهرسازی گیلان هم در این نشست گفت؛ در سفر رییس‌جمهوری به گیلان صد میلیارد ریال اعتبار به این پروژه اختصاص یافته است.

مسعود بیات منش مدیر کل راه و شهرسازی زنجان هم گفت؛ با احداث پروژه راه اصلی منجیل به سه راهی طارم چهل و پنج دقیقه مسیر تردد کوتاه می شود.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار