در راستای اجرای طرح کمک مومنانه صورت پذیرفت؛

توزیع 60 بسته معیشتی بین خانواده دانش آموزان کم برخوردار آموزشگاه استثنایی شهر منجیل

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 15 مارس 2022 | 06:53 ق.ظ
توزیع 60 بسته معیشتی بین خانواده دانش آموزان کم برخوردار آموزشگاه استثنایی شهر منجیل در آستانه عید باستانی نوروز و همزمان با اعیاد مبارک شعبان، تعداد ۶۰ بسته معیشتی به ارزش بیش از ۲۱۰ میلیون ریال در بین خانواده های دانش آموزان آموزشگاه استثنایی رودکی منجیل توزیع شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رودبار، به همت خیرین […]

در آستانه عید باستانی نوروز و همزمان با اعیاد مبارک شعبان، تعداد ۶۰ بسته معیشتی به ارزش بیش از ۲۱۰ میلیون ریال در بین خانواده های دانش آموزان آموزشگاه استثنایی رودکی منجیل توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رودبار، به همت خیرین گرانقدر و مدیریت و عوامل اجرایی آموزشگاه استثنایی رودکی و به مناسبت گرامیداشت خجسته سالروز ولادت حضرت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) و همچنین ولادت باسعادت مهدی موعود(عج) با حضور مدیریت و معاونت پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان رودبار، فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان و “تقوی” خیر گرانقدر منجیلی تعداد ۶۰ بسته معیشتی در بین خانواده های دانش آموزان مدرسه توزیع گردید.

“امیرعلی باقری اسکلکی” مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار ضمن تقدیر و تشکر از خیر محترم آقای تقوی در ترویج سنت حسنه انفاق و مدیریت آموزشگاه جهت پیگیری امر خیر گفت؛ این برنامه در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه و در آستانه شب عید و ورود به ماه مبارک رمضان برگزار شده است.

وی گفت؛ هر بسته شامل برنج، مرغ، روغن، میوه و … به ارزش بیش از ۳۵۰ هزار تومان است.

باقری اسکلکی اظهار داشت؛ همدلی و مشارکت خیرین، نهادها و سازمان ها می‌تواند برای گره‌گشایی و حل مشکلات نیازمندان و لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص سفره های مهربانی ثمربخش باشد

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار