طی احکام جداگانه ای از سوی استاندار گیلان صورت گرفت؛

10 انتصاب جدید در حوزه ستادی، معاونان فرمانداری و بخشداری های استان

M.R.M
تاریخ انتشار: دوشنبه 14 مارس 2022 | 13:03 ب.ظ
10 انتصاب جدید در حوزه ستادی، معاونان فرمانداری و بخشداری های استان طی احکام جداگانه ای از سوی نماینده عالی دولت در گیلان، 10 انتصاب در حوزه ستادی استانداری، معاونان فرمانداری ها و بخشداری های استان انجام شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ دکتر اسدالله عباسی امروز (دوشنبه) با صدور احکام جداگانه ای سیده هاجر آقازاده را به عنوان سرپرست معاونت تشکل‌ها و مشارکت های اجتماعی […]

طی احکام جداگانه ای از سوی نماینده عالی دولت در گیلان، 10 انتصاب در حوزه ستادی استانداری، معاونان فرمانداری ها و بخشداری های استان انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ دکتر اسدالله عباسی امروز (دوشنبه) با صدور احکام جداگانه ای سیده هاجر آقازاده را به عنوان سرپرست معاونت تشکل‌ها و مشارکت های اجتماعی و سمیه ادهمی ویشکایی را به عنوان سرپرست معاونت امور آسیب ها و مسائل اجتماعی اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری منصوب کرد.

وی همچنین حسنعلی حاجتی را به عنوان سرپرست اداره کل امور امنیتی، انتظامی و اتباع استانداری و کمیل راحلی مقدم را به عنوان سرپرست معاونت امور اتباع و مهاجران خارجی این اداره کل منصوب کرده است.

صادق کاظم خواه به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری آستانه اشرفیه، حسین عظیمی نژاد به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رضوانشهر، سید محمدصادق میرحسینی و محمد تمدنی به عنوان سرپرستان بخشداری های مرکزی و رودبنه شهرستان لاهیجان و شاهین قهرمانی و سخاوت سلیمانی نژاد به عنوان سرپرستان بخشداری های لوندویل و مرکزی شهرستان آستارا نیز منصوب شده اند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار