شهرام پیراندرخ شهردار رودبار؛

سد معبر یکی از معضلات دیرینه شهر رودباربوده که رفع آن نیازمند اجرای طرح های مدون شهری است

صابر کریمی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 9 مارس 2022 | 14:34 ب.ظ
سد معبر یکی از معضلات دیرینه شهر رودباربوده که رفع آن نیازمند اجرای طرح های مدون شهری است به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر:دکتر شهرام پیراندرخ شهردار رودبار با اشاره به مشکلات دستفروشان در معابر شهر رودبار خاطر نشان کرد: سد معبر یکی از معضلات دیرینه شهر رودباربوده که رفع آن نیازمند اجرای طرح های مدون شهری است. وی ادامه داد: در سال های اخیر گسترش پدیده دستفروشی، بی توجهی شهروندان به […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر:دکتر شهرام پیراندرخ شهردار رودبار با اشاره به مشکلات دستفروشان در معابر شهر رودبار خاطر نشان کرد: سد معبر یکی از معضلات دیرینه شهر رودباربوده که رفع آن نیازمند اجرای طرح های مدون شهری است.

وی ادامه داد: در سال های اخیر گسترش پدیده دستفروشی، بی توجهی شهروندان به قوانین شهری و حقوق شهروندی و از طرفی کم عرض بودن معابر و بسیاری عوامل دیگر باعث نارضایتی شهروندان و عابرین پیاده این شهر شده است.

وی با انتقاد از کم توجهی به بحث کنترل سد معبر در سطح شهر رودبار طی سالهای اخیر اضافه کرد: طرح ساماندهی دستفروشانی و رفع سدمعبر در راستای اجرای ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، با استفاده از شیوه های منطقی و معقول و رعایت وضعیت اقتصادی و معیشتی اصناف و دست فروشان اجرا می شود.

وی گفت: بر این اساس شهرداری و شورای اسلامی شهر رودبار در حال شناسایی نقاطی جهت ایجاد بازارچه های دایمی و موقت در محلات شهر برای انتقال دستفروشان هستند.

پیراندرخ افزود: بساط گستری مغازه داران در پیاده روها، اشغال پیاده روها و خیابانها و اشغال معابر به مدت طولانی به وسیله انباشت مصالح و نخاله های ساختمانی امری غیرقانونی است.

شهردار رودبار ادامه داد: به همین منظور از کسبه و عموم شهروندان رودبار درخواست می شود نسبت به جمع آوری اجناس و آزادسازی پیاده روها و خیابان ها اقدام کنند.

وی با تاکید بر لزوم همکاری شهروندان در اجرای طرح رفع سدمعبر اضافه کرد: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر خود را ملزم به اجرای قانون، همراه با رعایت اخلاقیات، حفظ کرامت انسانی افراد و توجه به معاش خانواده دستفروشان می داند و برای تحقق این امر بهترین مسیر را انتخاب خواهد کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار