طی حکمی؛

پورنصیری، بعنوان سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گیلان منصوب شد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: یکشنبه 6 مارس 2022 | 17:15 ب.ظ
پورنصیری، بعنوان سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گیلان منصوب شد با حضور معاون آموزش سازمان، «کاظم‌ پور نصیری» به سمت «سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گیلان» منصوب و معرفی شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، طی حکمی از سوی غلامحسین حسینی‌نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و با حضور دکتر […]

با حضور معاون آموزش سازمان، «کاظم‌ پور نصیری» به سمت «سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گیلان» منصوب و معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، طی حکمی از سوی غلامحسین حسینی‌نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و با حضور دکتر شاه پسند معاون آموزش سازمان، «کاظم‌ پور نصیری» به سمت «سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گیلان» منصوب و معرفی شد.

در این حکم آمده است:

جناب آقای کاظم پورنصیری

باسلام

نظر به سوابق تخصصی و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان «سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گیلان» منصوب می‌شوید.

انتظار دارد با حسن تدبیر و همراهی مدیران و همکاران آن اداره کل، ضمن حفظ انسجام سازمانی و ارتقاء سطح خدمات، در طول دوره تصدی اهتمام کامل در رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابیگری»، «مردم داری»، «پاکدستی» و «قانون مداری» را معمول نمائید.

امید است با اتکال به حضرت باریتعالی در انجام وظایف محوله گام‌های مؤثری در راستای تحقق اهداف عالیه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان بردارید.

پیش از این عباس جمادی عهده دار این سمت بود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار