دکتر شهرام پیراندرخ شهردار رودبار؛

باید تلاش کنیم با ساماندهی سیما و منظر شهری، سال جدید را برای شهروندان به بهاری با نشاط و امید بخش مبدل سازیم.

صابر کریمی
تاریخ انتشار: شنبه 26 فوریه 2022 | 05:14 ق.ظ
باید تلاش کنیم با ساماندهی سیما و منظر شهری، سال جدید را برای شهروندان به بهاری با نشاط و امید بخش مبدل سازیم. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛به منظور افزایش رضایتمندی شهروندان و استقبال از مهمانان و مسافران نوروزی و آماده سازی فضای شهری با توجه به آغاز سال نو، طرح استقبال از نوروز از سوی شهرداری رودبارآغاز شده است.   دکتر پیراندرخ شهردار رودبار ضمن تبریک پیشاپیش فرارسیدن سال نو به عموم شهروندان، از آغاز […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛به منظور افزایش رضایتمندی شهروندان و استقبال از مهمانان و مسافران نوروزی و آماده سازی فضای شهری با توجه به آغاز سال نو، طرح استقبال از نوروز از سوی شهرداری رودبارآغاز شده است.

 

دکتر پیراندرخ شهردار رودبار ضمن تبریک پیشاپیش فرارسیدن سال نو به عموم شهروندان، از آغاز مجموعه فعالیت های آماده سازی محیط شهری برای استقبال از سال جدید و مهمانان نوروزی خبر داد.

 

وی گفت با اینکه زیباسازی از امور جاری شهرداری است و ما نیز وظیفه داریم که شهرمان را برای آمدن بهار آماده و زیبا کنیم در راستای استقبال فعالیتهایی همچون انجام لکه گیری آسفالت، جمع آوری نخاله ها، رنگ آمیزی جداول، شست و شوی معابر و میادین، تعمیر و تجهیز سرویس های بهداشتی ورودی و خروجی شهر و پارکها از جمله برنامه های استقبال از بهار است.

شهردار رودباربا اشاره به شروع عملیات زیباسازی شهر برای عید نوروز اظهار کرد: باید تلاش کنیم با ساماندهی سیما و منظر شهری، سال جدید را برای شهروندان به بهاری با نشاط و امید بخش مبدل سازیم.

 

پیراندرخ گفت :شستشوی معابر در حال انجام و سطل های زباله نیز در وضعیت ترمیم و خریداری جدید است.

 

شهردار رودبار نیز با بیان اینکه میادین و بلوارها گلکاری و درختکاری فضاهای سبز، آذین بندی، نصب المان‌های نوروزی در سطح شهر، راه اندازی آبنماها و رنگ آمیزی مبلمان پارک ها را از جمله مهمترین اقدامات به مناسبت فرا رسیدن سال جدید عنوان کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار