تیم انرژی پلاس لوشان قهرمان مسابقات کنده فلزی باشگاه های استان گیلان شد

تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 24 فوریه 2022 | 14:27 ب.ظ
تیم انرژی پلاس لوشان قهرمان مسابقات کنده فلزی باشگاه های استان گیلان شد مسابقات کنده فلزی قهرمانی باشگاه‌های استان گیلان به میزبانی شهرستان سیاهکل و با نام و یاد شهدای گمنام این شهرستان با شناخت نفرات و تیم‌های برتر به کار خود پایان داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ در این مسابقات که در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شد، ۶۴ شرکت کننده در […]

مسابقات کنده فلزی قهرمانی باشگاه‌های استان گیلان به میزبانی شهرستان سیاهکل و با نام و یاد شهدای گمنام این شهرستان با شناخت نفرات و تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ در این مسابقات که در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شد، ۶۴ شرکت کننده در ۱۲ دسته وزنی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان در رده سنی جوانان تیم انرژی پلاس لوشان با کسب ۴۵ امتیاز اول شد و تیم‌های اوج تالش و پوریای ولی رودسر بترتیب با کسب ۳۲ و ۳۰ امتیاز دوم و سوم شدند.

در رده سنی بزرگسالان نیز تیم ستارگان چابکسر با ۶۳ امتیاز کسب شده مقام اول را بدست آورد و تیم شهدای گمنام سیاهکل با ۵۹ و تیم اوج تالش با ۵۰ امتیاز حائز رتبه‌های دوم و سوم شدند.

 

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار