در سومین اجلاس سراسری چهره نامی صنعت و اقتصاد صورت گرفت؛

مدیرعامل شرکت سیمان خزر به عنوان چهره نامی صنعت و اقتصاد در سال ۱۴۰۰ انتخاب شد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: یکشنبه 20 فوریه 2022 | 06:39 ق.ظ
مدیرعامل شرکت سیمان خزر به عنوان چهره نامی صنعت و اقتصاد در سال ۱۴۰۰ انتخاب شد انتخاب دکتر اسحق جمال امیدی مدیرعامل شرکت سیمان خزر به عنوان چهره نامی صنعت و اقتصاد در سال ۱۴۰۰ سومین اجلاس سراسری «چهره های نامی مدیران صنعت و اقتصاد کشور» با حضور نماینده نهاد ریاست جمهوری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سفیر کشور قرقیزستان ، مدیران ارشد کشوری و صنایع در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صداوسیما […]

انتخاب دکتر اسحق جمال امیدی مدیرعامل شرکت سیمان خزر به عنوان چهره نامی صنعت و اقتصاد در سال ۱۴۰۰

سومین اجلاس سراسری «چهره های نامی مدیران صنعت و اقتصاد کشور» با حضور نماینده نهاد ریاست جمهوری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سفیر کشور قرقیزستان ، مدیران ارشد کشوری و صنایع در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صداوسیما برگزار شد.

 

در این اجلاس دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر به عنوان یکی از مدیران برتر صنعت سیمان ایران معرفی و تندیس و نشان چهره های نامی صنعت و اقتصاد کشور در سال ۱۴۰۰ به ایشان اهدا شد.

 

در این اجلاس رویکرد اقدامات مدیریت سیمان خزر در راستای اقتدار ملی در سایه مدیریت جهادی ترویج کاربردی مفاهیم مدیریت جهادی و اقتصادی، مدیریت در چشم انداز آینده صنعت ایران و نقش آن در توسعه پایدار، مدیربت جهادی لازم و ملزوم اقتصاد مقاومتی، که از جمله اهداف این دوره از اجلاس سراسری چهره های نامی مدیران صنعت واقتصاد سال معرفی شده است.

 

دکتر اسحق جمال امیدی عنوان نمود: این تندیس متعلق به تک تک پرسنل سیمان خزر که در سال جاری با معرفت و شجاعت و کار جهادی شبانه روزی، تمامی مفاهیم علمی اقتصاد و تولید را بصورت عملی اجرا و عملیاتی نمودند، می باشد. بی شک توفیقات روز افزون این واحد تولیدی مرهون زحمات همکارانم در قالب برنامه‌ریزی دقیق و راهبری مناسب بوده است.

 

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری بنام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها توسط رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، گفت با تمام سختی‌ها و موانع موجود، شرکت سیمان خزر با استعانت از خداوند متعال و اطاعت از منویات رهبر انقلاب بهترین و بالاترین رکوردها را در سال ۱۴۰۰ از زمان احداث تا کنون به ثبت رسانید.

 

در پایان این مراسم از یکصد مدیرعامل بنگاه اقتصادی کشور در زمینه های مختلف طی ارزیابی و مدل کارآفرینی با اعطای نشان عالی مدیر سال تجلیل و قدردانی شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار