مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان خبر داد:

رودبار شهرستان برتر کشور در رویداد ملی فهما ۱۴۰۰ شد

مجید رضایی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 10 فوریه 2022 | 14:21 ب.ظ
رودبار شهرستان برتر کشور در رویداد ملی فهما ۱۴۰۰ شد به گزارش پایگاه خبری تخلیلی درفک خبر؛ حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» با تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب برای جامعه، از عموم مردم به‌ویژه اعضای کانون‌های مساجد گیلان خواست تا با حضور پرشور خود در اجتماع و کاروان خودرویی ۲۲ بهمن با خلق حماسه‌ای دیگر، اقتدار انقلاب و […]

به گزارش پایگاه خبری تخلیلی درفک خبر؛ حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» با تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب برای جامعه، از عموم مردم به‌ویژه اعضای کانون‌های مساجد گیلان خواست تا با حضور پرشور خود در اجتماع و کاروان خودرویی ۲۲ بهمن با خلق حماسه‌ای دیگر، اقتدار انقلاب و نظام را برای جهانیان به نمایش بگذارند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با اشاره به برگزاری سومین رویداد ملی فهما با شعار «به توان مردم» در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اظهارکرد: این رویداد در سطح بیش از ۲۶ هزار کانون فرهنگی هنری مساجد برگزار شده بود که همزمان با بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، شهرستان‌های برتر فهمای ۱۴۰۰ معرفی شدند.

وی از حضور ۴۲۹ شهرستان کشور در این رویداد ملی خبر داد و افزود: در مجموع ۱۸ شهرستان در پنج سطح و بر اساس تعداد کانون‌های هر شهرستان به‌عنوان شهرستان‌های برتر معرفی شدند.

رضوانی‌نژاد با بیان اینکه از گیلان، شهرستان رودبار به‌عنوان شهرستان برتر فهمای ۱۴۰۰ در بین شهرستان‌های دارای ۱۰۰ تا ۱۵۰ کانون انتخاب شد تصریح کرد: در این سطح ۳۰ شهرستان با یکدیگر رقابت کردند که شهرستان رودبار موفق به کسب عنوان شهرستان برتر شد.

وی این موفقیت را حاصل تدبیر و تلاش مجدانه سرگروه‌های کانون‌های شهرستان و همکاری خوب بین مدیران کانون‌های فعال شهرستان دانست و بیان کرد: تدبیر شایسته میز شهرستان رودبار در ایجاد تغییرات کاربردی در سطح مدیران شهرستان، توجه به جوان‌گرایی و سپردن امور به جوانان جهادی و از سوی دیگر همکاری صمیمانه و یکدلی حاکم بر جمع رابطین و سرگروه‌های کانون‌ها نقشی موثر در دستیابی به این دستاورد بزرگ برای شهرستان رودبار و شهرهای تابعه آن اعم از رستم آباد، منجیل و لوشان داشته است.

وی با بیان اینکه در این شهرستان هفت کانون بیش از ۱۵ هزار امتیاز و ۳۰ کانون نیز بالای ۱۰ هزار امتیاز در رویداد ملی فهما کسب کردند اعلام کرد: شهرستان رودبار با مجموع ۷۲۳ هزار و ۸۰۵ امتیاز و میانگین پنج هزار و ۷۰۰ امتیاز و همچنین شناخت خوب سامانه بچه‌های مسجد و رشد شایسته تقدیر در اکثر عناوین فعالیتی، توانست به این رتبه شایسته در سطح استان و کشور نائل شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد گیلان ادامه داد: هم‌اکنون رتبه اول امتیازی استان نیز به کانون شهدای جوبن شهرستان رودبار با ۱۸ هزار و ۹۳۰ امتیاز تعلق دارد و گروه زیر مجموعه این کانون با مدیریت خانم کریمی توانسته است با میانگین ۱۱ هزار و ۲۵۷ امتیاز رتبه اول سرگروهی استان و رتبه هفت کشوری گروه‌ها را از آن خود کند.

وی با بیان اینکه مطمئنا مسیر پیموده شده طی سه سال اخیر در نائل شدن به این رتبه تاثیرگذار بوده است ابراز امیدواری کرد؛ سرگروه‌ها و مدیران کانون‌های سایر شهرستان‌ها با بررسی این عوامل، چنین زمینه‌ای را برای  کانون های شهرستان خود فراهم کنند.

 

قابل ذکر است؛ اسامی رابطین کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان رودبار به شرح زیر میباشد:

ارسلان اسماعیلی، مازیار اسکندری، سجاد جعفری، حجت حیدری، مجید صادقی، خانم زهرا کریمی که در کسب این موفقعیت برای شهرستان رودبار نقش داشتند

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار