طی حکمی از سوی استاندار تهران:

ابراهیمی نصفچی جایگزین ضیایی حلیمه جانی شد

مجید رضایی ماشمیانی
تاریخ انتشار: یکشنبه 30 ژانویه 2022 | 19:41 ب.ظ
ابراهیمی نصفچی جایگزین ضیایی حلیمه جانی شد معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری اسلامشهر در ید رودباری ها ماند   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ امید ابراهیمی نصفجی شهردار اسبق منطقه ۶ شهرستان اسلامشهر  بعنوان معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری اسلامشهر جایگزین محمدصالح ضیایی حلیمه جانی فرماندار اسبق رودبار شد. امید ابراهیمی با پیشنهاد فرماندار اسلامشهر و با تائید […]

معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری اسلامشهر در ید رودباری ها ماند

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ امید ابراهیمی نصفجی شهردار اسبق منطقه ۶ شهرستان اسلامشهر  بعنوان معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری اسلامشهر جایگزین محمدصالح ضیایی حلیمه جانی فرماندار اسبق رودبار شد.

امید ابراهیمی با پیشنهاد فرماندار اسلامشهر و با تائید و حکم استانداری تهران به سمت ” سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان اسلامشهر” منصوب شد.

ابراهیمی علاوه بر سابقه مدیریت منطقه شش ،معاونت شهرداریهای مناطق ۱،۲،۳،۶ و معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر را در کارنامه خود دارد.

ابراهیمی اصالتا رودباری است و زادگاهش روستای نصفی بخش رحمت آباد و بلوکات می باشد پدری نصفجی و مادری خاصکولی است و در دو دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بعنوان کاندیدای شهرستان رودبار ثبت نام کردند و در زمان تبلیغات به نفع اصوالگرایان و ائتلاف جبهه انقلاب اسلامی(بنفع حاج عباس صفایی) انصراف دادند

 

قابل ذکر است ؛ پیش از این معاونت برنامه ریزی و توسعه را محمدصالح ضیایی حلیمه جانی دیگر فرزند سرزمین مادری شهرستان رودبار (فرماندار اسبق رودبار) عهده دار بودند

 

آرزوی توفیق برای فرزندان سرزمین مادری داریم

جلسه معارفه امید ابراهیمی به عنوان معاون جدید برنامه ریزی و توسعه فرماندار و تکریم از محمد صالح ضیایی به ریاست سرپرست فرمانداری شهرستان برگزار شد.

در این نشست که باحضور معاونین فرماندار و بخشداران  شهرستان  در دفتر فرماندار برگزار شد، حسین حبیبی درسخنانی از تلاش های ضیایی در مدت مسئولیت در فرمانداری اسلامشهر قدردانی کرد.      

حبیبی  با اشاره به ظرفیت کم نظیر  شهرستان اسلامشهر در حوزه اقتصادی و فعالیت هزاران واحد تولیدی، صنعتی، کشاورزی و صنفی در شهرستان ،اظهارکرد: ایجاد تحول درایجاد فرصت های شغلی جدید، رفع موانع تولید، توجه به آموزش و توانمندسازی کارکنان فرمانداری ها و بخشداری ها از جمله اولویت های کاری معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری خواهد بود.

حبیبی بیان کرد: امید ابراهیمی نیز ازمدیران جوان، جهادی و بومی شهرستان به شمارمی‌رود و می تواند خدمات شایسته ای را در این معاونت به مردم شریف اسلامشهر ارائه دهد.

امید ابراهیمی که از جوانان بومی ، خوشنام  و مدیران موفق  شهرستان  به شمار می رود، سابقه مدیریت منطقه شش شهرداری اسلامشهر ومعاونت شهرداریهای مناطق  ۱،۲،۳،۶ ومعاونت فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر را در کارنامه  درخشان خود  تاکنون  ثبت کرده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار