معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور:

تمدید گواهینامه های مهارت تا پایان سال 1400

مجید رضایی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 19 ژانویه 2022 | 19:20 ب.ظ
تمدید گواهینامه های مهارت تا پایان سال 1400 معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: تمدید گواهینامه‌های صادر شده مهارت قبل از سال ۱۳۹۱ فقط تا پایان امسال امکان پذیر است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با اعلام این مطلب گفت: […]

معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: تمدید گواهینامه‌های صادر شده مهارت قبل از سال ۱۳۹۱ فقط تا پایان امسال امکان پذیر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با اعلام این مطلب گفت: صاحبان گواهینامه‌های مهارت که تاریخ صدور آن قبل از سال ۱۳۹۱ است فقط تا پایان امسال فرصت دارند با مراجعه به واحد آزمون مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در سطح استان و یا واحد آزمون ادارات کل گواهینامه مهارت خود را تمدید کنند.

وی ادامه داد: افرادی که در موعد مقرر گواهینامه خود را تمدید نکنند بایستی برای دریافت گواهینامه مهارت خود دوباره در آزمون‌های تئوری و عملی شرکت کنند.

علی حسین شهریور، کیفیت بخشی به فرآیند برگزاری آزمون‌های مهارتی را امری بسیار مهم دانست و گفت: بازار کار تشنه نیروی کار ماهر است و تصمیم‌های جدید سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور نیز در راستای توانمندسازی نیروی کار است.

این مقام مسئول بیان کرد: رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور تدوین استاندارد‌های آموزشی، آموزش و سنجش مهارت است که اگر این چرخه به درستی صورت پذیرد خروجی آموزش‌ها به اشتغال منجر می‌شود.

 

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار