صبح امروز در شرکت مخابرات استان گیلان اتفاق افتاد؛

اعتصاب کارکنان مخابرات استان گیلان به دلیل عدم اجرای صحیح طرح طبقه‌بندی مشاغل

صابر کریمی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 18 ژانویه 2022 | 07:29 ق.ظ
اعتصاب کارکنان مخابرات استان گیلان به دلیل عدم اجرای صحیح طرح طبقه‌بندی مشاغل به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر مخابرات استان گیلان امروز (۲۸ دی ماه) به‌ عدم اصلاح قراردادها، عدم اجرای صحیح طرح طبقه‌بندی مشاغل و مشکلات بیمه خود اعتراض کرده و دست از کار کشیدند.   به گفته‌ی این نیروها؛ مذاکرات بسیاری برای حل مشکل کارگران با مسئولین و مدیران استانی انجام شده اما با […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر مخابرات استان گیلان امروز (۲۸ دی ماه) به‌ عدم اصلاح قراردادها، عدم اجرای صحیح طرح طبقه‌بندی مشاغل و مشکلات بیمه خود اعتراض کرده و دست از کار کشیدند.

 

به گفته‌ی این نیروها؛ مذاکرات بسیاری برای حل مشکل کارگران با مسئولین و مدیران استانی انجام شده اما با وجود قول مساعدت آن‌ها تاکنون تغییر و اقدامی از سوی مدیران مخابرات ایجاد نشده و سال ۱۴۰۰ با سختی هر چه بیشتر رو به اتمام است.

 

نیروهای مخابرات گیلان می‌گویند: بی‌تفاوتی به تمام مشکلات معیشتی و دغدغه‌های کارکنان ادامه دارد و گویا برای مدیران مخابرات، مشکلات عمیق پرسنل در اولویت نیست.

 

ماه‌ها حق بیمه‌ای این کارگران ناقص رد شده است. به گفته‌ی آن‌ها؛ کیفیت اسفبار بیمه‌های تکمیلی و عدم واریز حق بیمه سازمان تامین اجتماعی و اخلال در بیمه‌های درمانی مشکلاتی برای آن‌ها به وجود آورده به طوریکه خانواده‌ی این کارگران نمی‌توانند از خدمات درمانی استفاده کنند و مجبورند هزینه‌ی درمان خود را آزاد پرداخت کنند.

 

به گفته‌ی این نیروها؛ طرح طبقه‌بندی مشاغل توسط شرکت شسکام اجرا نشده و اختلاف در حقوق، واریز نشدن حق بیمه و بدعهدی به مسئله‌ای روتین برای مدیران بدل شده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار