فرماندار رودبار:

در سال جاری بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال اعتبار به این شهرستان اختصاص یافته است

مجید رضایی
تاریخ انتشار: یکشنبه 16 ژانویه 2022 | 11:56 ق.ظ
در سال جاری بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال اعتبار به این شهرستان اختصاص یافته است درفک خبر/ هوشنگ عباسقلی زاده در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان رودبار گفت؛ این کمیته، مهمترین کمیته شهرستان است که اعتبارات عمرانی در آن توزیع می گردد و مسئولین شهرستان باید با اطلاعات کامل ، در جلسات آن حضور یابند. عباسقلی زاده به میزان اعتبارات شهرستان رودبار در سال جاری اشاره کرد و گفت؛ در سال […]

درفک خبر/ هوشنگ عباسقلی زاده در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان رودبار گفت؛ این کمیته، مهمترین کمیته شهرستان است که اعتبارات عمرانی در آن توزیع می گردد و مسئولین شهرستان باید با اطلاعات کامل ، در جلسات آن حضور یابند.

عباسقلی زاده به میزان اعتبارات شهرستان رودبار در سال جاری اشاره کرد و گفت؛ در سال جاری بیش از ۳۲ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان رودبار اختصاص یافته است و با توجه به اینکه جزئیات اعتبارات شهرستانی در ادارات کل استان تعیین می شود مسئولین شهرستان باید در ادارات کل از میزان اعتبارات شهرستان دفاع نمایند .

فرماندار رودبار همچنین گفت: با توجه به اینکه هفته آینده استان گیلان میزبان رئیس جمهوری خواهد بود امیدواریم تحولات خوبی در استان ایجاد شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار