نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی؛

هدف از دعوت اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بیان مشکلات اساسی گیلان بود

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 13 ژانویه 2022 | 11:00 ق.ظ
هدف از دعوت اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بیان مشکلات اساسی گیلان بود رئیس مجمع نمایندگان گیلان گفت: اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بعد از بازدید از گیلان قول افزایش میزان اعتبارات بخش درمان و پسمانده را داده اند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، مهرداد گودرزوند چگینی ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون بودجه مجلس از وضعیت فاضلاب رودخانه گوهر رود در جمع خبرنگاران، […]

رئیس مجمع نمایندگان گیلان گفت: اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بعد از بازدید از گیلان قول افزایش میزان اعتبارات بخش درمان و پسمانده را داده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، مهرداد گودرزوند چگینی ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون بودجه مجلس از وضعیت فاضلاب رودخانه گوهر رود در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هدف از دعوت این کمیسیون بیان مشکلات اساسی گیلان بود تا در ردیف‌های بودجه تبصره‌ها و بندهای مختلف اعتبارات مورد نیاز افزایش داده شود.

وی افزود: اعضای کمیسیون بودجه مجلس پس از بازدید به این نتیجه رسیدند که حق استان گیلان در تخصیص بودجه بیشتر بوده است.

چگینی ادامه داد: علاوه بر نارسایی‌های سالیان گذشته و عدم پرداخت به موقع اعتبارات مورد نیاز، پیگیری‌ها برای تخصیص اعتبار نیز آنچنان که باید نتیجه نداده بود.

وی با اشاره به برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی استان با حضور اعضای کمیسیون بودجه در استانداری، اضافه کرد: در جلسه عصر امروز مشکلات استان مطرح و قطعاً صورتجلسه شورای برنامه ریزی استان نیز به کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ارائه می‌شود تا در تخصیص و تعیین اعتبارات بودجه‌ای گیلان برای سال ۱۴۰۱ تأثیر گذار باشد.

چگینی معضل زباله سراوان را از اولویت‌های مصوبات این سفر برشمرد و تصریح کرد: در این بازدید از سوی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه قول مساعد در خصوص مساعدت برای رفع مشکلات پسماند، سدهای غرب و شرق گیلان همچنین فاضلاب‌ها داده شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار