مجلس شورای اسلامی برای رفع تنش‌های آبی در بودجه سال آینده اعتبار ویژه‌ای اختصاص می‌دهد

تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 13 ژانویه 2022 | 09:19 ق.ظ
مجلس شورای اسلامی برای رفع تنش‌های آبی در بودجه سال آینده اعتبار ویژه‌ای اختصاص می‌دهد مدیرعامل آب منطقه ای گیلان گفت: نیازمند همکاری نمایندگان مجلس برای اخذ مجوز ماده ۲۳ (کد اجرایی) برای استفاده از اعتبارات ملی از سازمان برنامه و بودجه برای ادامه پروژه هستیم. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، وحید خرمی صبح پنجشنبه در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات و تلفیق لایحه […]

مدیرعامل آب منطقه ای گیلان گفت: نیازمند همکاری نمایندگان مجلس برای اخذ مجوز ماده ۲۳ (کد اجرایی) برای استفاده از اعتبارات ملی از سازمان برنامه و بودجه برای ادامه پروژه هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، وحید خرمی صبح پنجشنبه در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات و تلفیق لایحه بودجه کشور از سد دیورش اظهار کرد: سد دیورش تا کنون بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که تا کنون از اعتبارات استانی برای انجام این پروژه استفاده شده است.

وی با اشاره به لزوم‌ توجه ویژه نمایندگان برای اخذ مجوز ماده ۲۳ کد اجرایی خط انتقال این سد از سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: با توجه به پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی سد، عملا از ردیف بودجه ملی خارج می شود ولی برای آغاز خط انتقال و تصفیه خانه سد نیازمند اجرای ماده ۲۳ برای تبدیل اعتبارات آن از استانی به ملی هستیم.

خرمی ادامه داد:در صورت تامین ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی می شود این سد سال آینده به بهره برداری برسد.

وی همچنین گفت: با بهره برداری از این سد آب شرب ۵ شهر و ۲۸ روستا تامین می شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی بودجه مناسبی را برای رفع تنش آبی کشور در سال آینده اختصاص می‌دهد.

حاج بابایی در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات و تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی از مسیر در حال احداث آزادراه قزوین به رشت در محدوده رودبار اظهار کرد: با تکمیل این بخش از آزاد راه مشکل بسیاری از مردم و ترافیک منطقه رفع می‌شود.

وی افزود: برای تکمیل آزاد راه قزوین به رشت در محدوده رودبار ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

حاجی بابایی با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون برنامه و بودجه از سد دیورش گفت: مجلس شورای اسلامی برای رفع تنش‌های آبی کشور در بودجه سال آینده اعتبار ویژه‌ای را اختصاص می‌دهد

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار