رئیس فدراسیون فوتبال:

گیلان از مهمترین و برترین سرزمین های فوتبالی کشور است

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 11 ژانویه 2022 | 17:49 ب.ظ
گیلان از مهمترین و برترین سرزمین های فوتبالی کشور است رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مجمع عمومی سالیانه و انتخاباتی استان گیلان فوتبال این استان را غنی از استعداد دانست. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ، شهاب الدین عزیزی خادم در رابطه با نقش استان گیلان در فوتبال کشور اظهار داشت: فوتبال گیلان زنده و پویاست و از مهم‌ترین و برترین سرزمین های […]

رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مجمع عمومی سالیانه و انتخاباتی استان گیلان فوتبال این استان را غنی از استعداد دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ، شهاب الدین عزیزی خادم در رابطه با نقش استان گیلان در فوتبال کشور اظهار داشت: فوتبال گیلان زنده و پویاست و از مهم‌ترین و برترین سرزمین های فوتبالی کشور است. این استان باید یک تیم لیگ برتری داشته باشد و برای توسعه فوتبال گیلان تلاش خواهیم کرد و باید فوتبال را به روز رسانی کنیم. امروز فدراسیون فوتبال پرچمدار توسعه و عدالت است و بخش مهمی از آن به تلاش های باشگاه های کشور بر می گردد تا بتوانند به حصول بهترین نتیجه کمک کنند. در فوتبال به دلیل نبود تعامل، رغبتی برای همکاری نبوده، ولی امروز فدراسیون فوتبال نگاه تعاملی دارد.

شهاب الدین عزیزی خادم پیرامون نقش فوتبال در کشور افزود: در شرایط وضعیت اقتصادی کنونی کشور، پیروزی های فوتبال ملی باعث شده قدم کوچکی در راستای شادابی و احترام و خوشحالی ملت برداریم. با صعود سریع و تاریخی تیم‌ملی به جام ‌جهانی قطر این نشاط به کل جامعه تزریق می شود.

در یک‌سال گذشته وضعیت تیم های ملی سخت و اسفبار بود. ولی تیم ملی و فدراسیون فوتبال از این شرایط سخت و با وجود خستگی مفرط، از عادت به باخت گذر کرد و حالا هر ایرانی در هر جای دنیا به این تیم ملی افتخار می کند و فوتبال آسیا با احترام و تعامل به تیم ملی نگاه می کند.

در داخل کشور هم باید فضا به سمتی برود تا همگی در کنار هم ‌با نگاه تواضع و عمل گرایانه اقدام‌ کنیم و فدراسیون در این راستا سعی دارد تا با بهبود عملکرد خود و تلاش بیشتر گذر از این مسیر را نشان ‌‌دهد. توسعه فوتبال کشور با استفاده از ظرفیت ها در دستور کار فدراسیون فوتبال قرار دارد و توسعه همه جانبه از دید این فدراسیون یک امر مهم است.

رئیس فدراسیون فوتبال در رابطه با منطقه آزاد انزلی و تیم ملوان هم ادامه داد: منطقه آزاد انزلی منطقه آزاد استراتژیک است که امروز میزبان این مجمع است. اما می توان از ظرفیت آن برای توسعه فوتبال استان استفاده کرد. ملوان از مهم‌ترین تیم‌های استان گیلان است.

 

عزیزی خادم در مورد پیشرفت و نگاه فدراسیون به فوتبال بانوان افزود: عدالت و توسعه فوتبال و نگاه توازنی مهم‌ترین رویکردهای در دستور کار فدراسیون فوتبال قرار دارد. بانوان فوتبال کشور شانه به شانه تیم های ملی بزرگسالان حرکت می کنند و این موضوع نشان می‌دهد که می‌توان از تجارب این رشته در گذشته استفاده کرد.

ما در فدراسیون فوتبال باید به استان‌هایی که فاقد تیم یا برنامه ریزی منجسم هستند، کمک کنیم تا فضا را به سمتی ببریم که کل استان ها از انسجام لازم برخوردار شوند و با توسعه فوتبال به عدالت این رشته کمک کرده باشیم و با وجود همه مشکلات آن را به نتیجه برسانیم.

شهاب‌الدین عزیز خادم در رابطه با افرادی که سعی در سنگ اندازی در مسیر فدراسیون فوتبال دارند ادامه داد: کسانی که قصد تخریب دارند، بدانند اولین آسیب را به خودشان می زنند. چون فدراسیون فوتبال خیلی شفاف کار خود را انجام‌ می دهد و از سوی دیگر مردم هوشیارند می دانند که این فدراسیون برای کمک به فوتبال رو به رشد آمده است. این افراد بدانند تا روزی که هستیم اجازه نمی دهیم که حتی در اوج مشکلات اقتصادی و در اوج موفقیت تیم‌های ملی در مسیر فوتبال، سنگ اندازی کنند و با قدرت در مسیر رشد و توسعه و موفقیت گام بر می داریم. ایران بهترین تیم آسیاست و بالاترین رتبه را هم به دست آورده است.

عزیزی خادم در مورد فوتبال ساحلی در استان گیلان نیز افزود: گیلان از استان‌های مهم فوتبالی کشور است و ذاتی بودن فوتبال در این استان مشهود است. ساختار تیمی منسجم درون استانی در گیلان کم‌نظیر است. در فوتبال ساحلی این استان از پایگاه‌های مهم ساحلی کشور است و فکر می‌کنم باید حداقل یک تیم لیگ برتری از گیلان داشته باشیم. گیلان استانی غنی از استعداد است و ما سعی داریم کمک کنیم تمامی این استعدادها بروز پیدا کنند و کمک حال فوتبال ایران شوند. این استان خاستگاه چهره‌های ماندگاری چون زنده نام سیروس قایقران و بسیاری بزرگان دیگر است و در حال حاضر تیم‌های ملی بانوان بزرگسال و جوانان ایران در اختیار سرمربیان گیلانی است و همین جا از خانم‌ها ایراندوست و آزمون به سبب نتایج خوب تیم‌ها سپاس‌گزارم.

رئیس فدراسیون فوتبال در خاتمه پیرامون بحث اساسنامه و لزوم توجه به آن بیان کرد: اساسنامه فدراسیون فوتبال ارسال شده و تا اوایل اسفند زمان داریم تا نمایندگان مجلس نگاه ویژه ای به آن داشته باشند و می دانیم نمایندگان اشراف کامل دارند و کمک خواهند کرد تا مشکلی برای فوتبال به وجود نیاید.

انتخابات امروز مجمع هیات فوتبال گیلان برای انتخاب نایب رییس اقاوخانم .ونماینده باشگاهها .و هیات رئیسه به ترتیب خانم مریم ازمون به عنوان نایب رئیس بانوان  میر شهاب مومنی نایب رئیس وسهیل میرزاجانی نماینده باشگاهها و مجید مرات به عنوان هیات رییسه برای انتخاب شدند

لازم به ذکر محمد حیدری بعنوان ناظر بر انتخابات هیات فوتبال استان انتخاب شدند .حیدری در حاشیه مراسم با دکتر عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال کشور وپژمان نوری بازیکن سابق تیم ملی ومدیر عامل فعلی ملوان دیدار داشتند .

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار