مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گیلان در لوشان گفت:

فرآیند عملیات سیمان خزر در شرایط کنونی مصداق یک کار جهادی است

مجید رضایی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 4 ژانویه 2022 | 19:04 ب.ظ
فرآیند عملیات سیمان خزر در شرایط کنونی مصداق یک کار جهادی است بازدید دکتر عباس علیزاده مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گیلان و مهندس اکبرنیا رئیس اداره بازرسی این اداره از شرکت سیمان خزر بعنوان یکی از واحد های تولیدی با اهمیت و اصلی ترین تأمین کننده سیمان استان گیلان . به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ دکتر عباس علیزاده مدیر کل تعاون […]

بازدید دکتر عباس علیزاده مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گیلان و مهندس اکبرنیا رئیس اداره بازرسی این اداره از شرکت سیمان خزر بعنوان یکی از واحد های تولیدی با اهمیت و اصلی ترین تأمین کننده سیمان استان گیلان .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ دکتر عباس علیزاده مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان به همراه مهندس مهران اکبرنیا رئیس اداره بازرسی این اداره کل روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ از قسمت های مختلف و روند تولید سیمان شرکت خزر بازدید نمودند.

دکتر عباس علیزاده مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گیلان ، با حضور در محل دفتر دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر با هئیت همراه ، با دکتر جمال امیدی به گفتگو پرداختند. درادامه ضمن حاضر شدن در یادمان شهدای کارگری سیمان خزر و ادای احترام به مقام شامخ این شهدا کارگری و شهید حاج قاسم سلیمانی، از قسمت های مختلف( کوره ، آسیابها، اتاق کنترل ، آزمایشگاه شیمی و فیزیک ، بارگیرخانه ، و سالن آموزش جدیدالتاسیس جوار کارگاهی ) شرکت بازدید بعمل آوردند.

در این دیدار جمال امیدی ضمن خیر مقدم به مدیر کل محترم و هیئت همراه و تشکر از حسن نظر ایشان به تولید علی‌الخصوص مجموعه سیمان خزر به تشریح عملکرد رو به رشد شرکت در سال جاری و اقدامات انجام پذیرفته جهت تکریم مصرف کنندگان و ثبات بازار مصرف من جمله تولید با کیفیت، و تحویل بیش از ظرفیت اسمی، عرضه تمامی محصولات تولیدی از طریق بورس کالا ، و دریافت تندیس مشتری مداری کشوری بعنوان تنها شرکت تولیدی سیمان ،اخذ تندیس زرین صنعت برتر استان گیلان و همچنین تندیس واحد برتر حمایت از مصرف کننده را مطرح نمود ، وی همچنین با توضیح اقدامات انجام پذیرفته شرکت در سال جاری و وضعیت رو به رشد این واحد صنعتی، موفقیت های بدست آمده سیمان خزر در عرصه های استانی و ملی را حاصل کار گروهی، هم دلی، بهره گیری از خرد جمعی و تلاش تمامی همکاران زحمت کش و خدوم این مجموعه دانست .

جمال امیدی با شروع فصل سرما و قطع گاز، بر چالش تهیه مازوت اشاره و عنوان نمود: علاوه بر هزینه چند برابری تحمیل شده به شرکتها ناشی از بهای تمام شده مازوت ، بارگیری و حمل مازوت از پالایشگاه ری کارخانجات را دچار مشکلات فراوانی کرده است .

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گیلان در پایان با اشاره به تاکیدات و فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با تولید گفت: ، مجموعه اداره کار همواره در کنار تولید کنندگان بوده و فرایند عملیات مجموعه سیمان خزر در شرایط کنونی را یک کار جهادی دانسته و ضمن خدا قوت به پرسنل این واحد تولیدی ، این بازدید پایان یافت.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار