حاج قاسم سلیمانی، نماد ایستادگی و الگوی شجاعت ایران است

تاریخ انتشار: یکشنبه 2 ژانویه 2022 | 11:31 ق.ظ
حاج قاسم سلیمانی، نماد ایستادگی و الگوی شجاعت ایران است امیرعلی باقری اسکلکی” مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار در نشست بصیرتی و روشنگری مدرسه زنده یاد علیرضا کوچکی رستم آباد، سردار سلیمانی را الگوی شجاعت و تعهد دانست. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، در دوازدهمین روز از دی ماه سال ۱۴۰۰، نشست بصیرتی و روشنگری با حضور مدیریت، معاونت و کارشناسان آموزش […]

امیرعلی باقری اسکلکی” مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار در نشست بصیرتی و روشنگری مدرسه زنده یاد علیرضا کوچکی رستم آباد، سردار سلیمانی را الگوی شجاعت و تعهد دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، در دوازدهمین روز از دی ماه سال ۱۴۰۰، نشست بصیرتی و روشنگری با حضور مدیریت، معاونت و کارشناسان آموزش و پرورش شهرستان رودبار در مدرسه زنده یاد علیرضا کوچکی برگزار شد.

“امیرعلی باقری اسکلکی” مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار در این نشست ضمن تسلیت ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: بدون شک انقلاب اسلامی با پرورش فرزندان جان برکف و شهادت طلب امروز هزاران سردار فداکار و مجاهد فی سبیل اله را تحویل جامعه بشری داده است که حاج قاسم سلیمانی، سردار سرافراز سپاه اسلام، نماد هنر ایستادگی و الگوی شجاعت، بهترین این فرزندان بوده است.

مدیر آموزش و پرورش افزود: این مبارز عاشق و عابد عارف، عمری را در راه اعتلای اسلام عزیز گذراند و خداوند مهربان نیز مزد تلاش چهل ساله اش را شهادت قرار داد.

در پایان این نشست احکام طرح شهید بهنام محمدی به مربیان مربوطه اهداء گردید.

 

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار