درجلسه کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی شهرستان رودبار عنوان شد؛

مهم ترین نکته در کمک به دانش آموزان برای خروج از بحران های اجتماعی ایجاد اعتماد و رازداری است.

مجید رضایی ماشمیانی
تاریخ انتشار: شنبه 1 ژانویه 2022 | 19:32 ب.ظ
مهم ترین نکته در کمک به دانش آموزان برای خروج از بحران های اجتماعی ایجاد اعتماد و رازداری است. با حضور جمعی از مسئولین شهرستان رودبار جلسه کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد. به گزارش پایگاه  خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رودبار، با حضور مدیریت، معاونین و کارشناسان آموزش و پرورش شهرستان رودبار، رئیس اداره ورزش […]

با حضور جمعی از مسئولین شهرستان رودبار جلسه کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه  خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رودبار، با حضور مدیریت، معاونین و کارشناسان آموزش و پرورش شهرستان رودبار، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و نمایندگانی از دادستانی، فرماندهی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و بهزیستی شهرستان رودبار جلسه کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی، به میزبانی آموزش و پرورش برگزار شد.

در این جلسه “امیرعلی باقری اسکلکی” مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار با تاکید بر تاثیر ورود به موقع جهت جلوگیری از آسیب هایی که ممکن است زندگی دانش آموز و انسان را تحت شعاع قرار دهدگفت: انسان های زیادی در جامعه هستند که شاید هم اکنون درجات علمی و اقتصادی و … بالایی داشته باشند اما روزی به نوعی با برخی از آسیب های اجتماعی درگیر بوده اند که توانسته اند از این شرایط به بهترین شکل خارج شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار اظهار داشت؛ مهم ترین نکته در کمک به دانش آموزان برای خروج از بحران های اجتماعی ایجاد اعتماد و رازداری است.

“رضا مودبی” رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رودبار نیز در این جلسه با تاکید بر نقش ورزش در پرکردن اوقات فراغت، ایجاد عزت نفس، آموزش احترام و مسئولیت پذیری و دوست یابی درست گفت؛ می توانیم با بهره مندی از ذات ورزش و با توجه به شرایط کنترل شده کرونایی برنامه ریزی مناسبی جهت بهره مندی درست از باشگاه های ورزشی برای دانش آموزانی که به نوعی با آسیب اجتماعی روبرو هستند، داشته باشیم.

“ابراهیم فلاح نژاد” رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نیز در این جلسه گفت: نقش والدین در رفتار کودکان بسیار حائز اهمیت می باشد، بنابراین باید به آموزش والدین نیز نگاهی ویژه داشت.

نماینده دادستان شهرستان هم در این جلسه با تاکید بر ارائه راهکارهای عملی که بتواند یاری دهنده باشد گفت؛ می توان با بررسی و شناخت نمونه هایی از آسیب هایی که در شهرستان رودبار متداول تر هستند  راهکار مناسب برای حل مشکلات ارائه نماییم.

در این جلسه دیگر حاضرین نیز به بیان دیدگاه های خود پرداخته و در زمینه آسیب های اجتماعی گفت و گو نمودند.

گفتنی است پیگیری و بررسی آسیب های اجتماعی در آموزش و پرورش در قالب طرح ملی نماد ( نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان) تعریف شده است که سایر نهاد ها و سازمان ها ملزم به همکاری و پیگیری در این حوزه می باشند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار