رئیس خانه معادن گیلان؛

پشتیبانی حداکثری از تولید از مهمترین امور خانه معدن است

M.R.M
تاریخ انتشار: شنبه 1 ژانویه 2022 | 15:43 ب.ظ
پشتیبانی حداکثری از تولید از مهمترین امور خانه معدن است دکتر اسدی ریاست خانه معدن استان گیلان با دکتر اسحق جمال مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر در محل دفتر این شرکت دیدار کرد . به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ، در این دیدار دکتر اسحق جمال امیدی ضمن خوشامدگویی به ایشان از حمایت‌های خانه معدن از سیمان خزر […]

دکتر اسدی ریاست خانه معدن استان گیلان با دکتر اسحق جمال مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر در محل دفتر این شرکت دیدار کرد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ، در این دیدار دکتر اسحق جمال امیدی ضمن خوشامدگویی به ایشان از حمایت‌های خانه معدن از سیمان خزر (بزرگترین واحد تولید کننده سیمان در استان ) در تمامی عرصه‌ها بخصوص حل و فصل اختلاف سنواتی در معدن تخت آسمان با شرکت سیمان ساز لوشان ، تسریع در تهیه سوخت جایگزین (مازوت) و ارائه راهکارهای بهره برداری اصولی ،بهینه و به صرفه از معادن تقدیر و تشکر نمود .

دکتر اسدی ریاست خانه معدن استان نیز در این دیدار با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید بخصوص نامگذاری سال جاری (تولید، پشتیبانی ها،مانع زدایی ها) ،خانه معدن را همواره هوادار ، هواخواه و حافظ منافع کارخانجات تولیدی به ویژه شرکت سیمان خزر دانسته است .

 

در پایان این دیدار جمال امیدی مدیر عامل شرکت ضمن عنوان نقش سیمان خزر در تامین سیمان مورد نیاز گیلان و تولید و تحویل کافی و بموقع محصولات باکیفیت این شرکت که حدود ۷۰ درصد نیاز استان را پوشش داده اشاره کرد ، عرضه مناسب شرکت سیمان خزر در بورس کالا مانع ایجاد حباب کاذب قیمت ها در منطقه جغرافیایی شده و قطعا پشتیبانی و مانع زدایی تمامی مسئولین موجبات تداوم فعالیت و روند رو به رشد این واحد تولیدی را فراهم خواهد نمود .

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار