رئیس مجمع نمایندگان گیلان خطاب به وزیر کشور:

6 ماه از رانش کوه در روستای خرشک رودبار می‌گذرد و همچنان مردم آن بلاتکلیف هستند

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: یکشنبه 26 دسامبر 2021 | 09:52 ق.ظ
6 ماه از رانش کوه در روستای خرشک رودبار می‌گذرد و همچنان مردم آن بلاتکلیف هستند به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ نماینده مردم رودبار در صحن علنی  مجلس شورای اسلامی گفت: از دولت می‌خواهم نیروهای طرح، حجمی و شرکتی را سازماندهی و شرکت‌های واسطه‌گر را حذف کند تا مردم از مزایای معنوی و مادی آن بهره‌مندی شوند. وی در تذکری خطاب به وزیر کشور افزود: 6 ماه از رانش […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ نماینده مردم رودبار در صحن علنی  مجلس شورای اسلامی گفت: از دولت می‌خواهم نیروهای طرح، حجمی و شرکتی را سازماندهی و شرکت‌های واسطه‌گر را حذف کند تا مردم از مزایای معنوی و مادی آن بهره‌مندی شوند.

وی در تذکری خطاب به وزیر کشور افزود: 6 ماه از رانش کوه در روستای خرشک رودبار می‌گذرد و همچنان مردم آن بلاتکلیف هستند.

وی در تذکر دیگری خطاب به وزیر نیرو خواستار تعیین تکلیف پروژه خط انتقال تصفیه‌خانه سد منطقه رودبار شد که به 5 شهر و 28 روستا آبرسانی شد.

دکتر گودرزوند چگینی در تذکری خطاب به وزیر نفت ادامه داد: 22 کیلومتر خطوط لوله انتقال گاز که حریم 250 کیلومتری منطقه را گرفته مشکلاتی برای مردم، عمران و آبادانی ایجاد کرده است. همچنین 12 روستای منطقه فاقد گاز هستند که باید این مشکل حل شود.

نماینده مردم رودبار در مجلس در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش خواستار رسیدگی به وضعیت سالن ورزشی دهستانی در منطقه شد که بعد از 10 سال هنوز بلاتکلیف است.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه خواستار تسریع در اجرای لایحه رتبه‌بندی و رسیدگی به راه‌های فرعی رودبار، لوشان، توتکابن و رستم آباد از سوی وزیر راه و شهرسازی شد

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار