نواقص شبکه و انشعابات آب شهرستان رودبار را رفع کنید

تاریخ انتشار: یکشنبه 5 دسامبر 2021 | 14:04 ب.ظ
نواقص شبکه و انشعابات آب شهرستان رودبار را رفع کنید مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان عصر دیروز با حضور در اداره آبفای لوشان، در جریان آخرین وضعیت تامین آب شرب شهرها و روستاهای شهرستان رودبار قرار گرفت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، سید محسن حسینی در جلسه با مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان رودبار بر شناسایی نواقص، ترمیم و اصلاح خطوط […]

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان عصر دیروز با حضور در اداره آبفای لوشان، در جریان آخرین وضعیت تامین آب شرب شهرها و روستاهای شهرستان رودبار قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، سید محسن حسینی در جلسه با مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان رودبار بر شناسایی نواقص، ترمیم و اصلاح خطوط انتقال و توزیع، بهینه سازی تاسیسات آبرسانی، نصب کنتور بر روی انشعابات فاقد کنتور و جمع آوری و تعویض کنتورهای خراب تاکید کرد.

احمد گلباغی مدیر امور آبفای رودبار نیز در سخنانی با اشاره به وسعت زیاد این شهرستان و مشکلاتی که در زمینه آبرسانی وجود دارد؛ عملکرد یکماهه این امور را در بخش های مختلف تشریح کرد.

شهرستان رودبار بعنوان جنوبی ترین نقطه گیلان دارای ۷ شهر رودبار، لوشان، منجیل، رستم آباد، توتکابن، جیرنده و بره سر است که ۲۵ هزار و ۷۷۷ مشترک در این شهرها از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردارند.

همچنین این شهرستان دارای ۴ بخش است که از ۱۶۶ روستای آن تعداد ۷۰ روستا با ۱۲ هزار و ۸۷۷ مشترک، از نعمت آب آشامیدنی سالم و تصفیه شده بهره مندند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار