دادستان رودبار:

هرگونه نقل و انتقال و فعالیت در معدن سنگرود ممنوع است

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: جمعه 3 دسامبر 2021 | 08:31 ق.ظ
هرگونه نقل و انتقال و فعالیت در معدن سنگرود ممنوع است به دستور رئیس کل دادگستری استان گیلان از هرگونه نقل و انتقال و فعالیت در معدن سنگرود عمارلوی رودبار جلوگیری شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، دادستان عمومی و انقلاب رودبار گفت: حدود هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار کارگر در معدن سنگرود عمارلو فعالیت داشتند که بر اثر انحلال شرکت از آن […]

به دستور رئیس کل دادگستری استان گیلان از هرگونه نقل و انتقال و فعالیت در معدن سنگرود عمارلوی رودبار جلوگیری شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، دادستان عمومی و انقلاب رودبار گفت: حدود هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار کارگر در معدن سنگرود عمارلو فعالیت داشتند که بر اثر انحلال شرکت از آن اخراج یا به نحوی بازنشسته شدند درحالیکه این معدن ظرفیت اشتغال‌زایی زیادی دارد.

اسماعیل رستمی افزود: به دستور رییس کل دادگستری برای احیای معدن سنگرود عمارلو و اشتغال افراد در این معدن و همچنین با توجه به بحث قیمت‌گذاری دوباره اموال و معدن، تا اطلاع بعدی هرگونه نقل و انتقال و فعالیت در این معدن ممنوع و هر گونه مصوبه‌ای متوقف است.

وی گفت: وسعت معدن زغال سنگ رودبار ۲۶ هکتار است و در سال ۱۳۵۰ به بهره‌برداری رسید و تا سال ۱۳۶۹ فعال بود.

دادستان عمومی و انقلاب رودبار گفت: در سال ۱۳۹۴ سازمان خصوصی‌سازی بحث انحلال معدن را مطرح کرد و معدن منحل شد و برای تسویه در اختیار اداره کل سلامت استان قرار گرفت.

اسماعیل رستمی با بیان اینکه برای احیای حقوق عامه و حمایت از تولید امروز در این معدن حضور یافتیم گفت: کارشناسی‌ای که در خصوص اموال و خود معدن مطرح شده بود مبلغ بسیار ناچیزی بود که باعث ورود دادگستری به این قضیه شد و دستوراتی که رئیس کل دادگستری در این خصوص داد موقتا همه اقداماتی که در این خصوص به عمل آمد متوقف شد تا دوباره کارشناسی انجام شود و ارزش اموال و منابعی که در این معدن قرار دارد مشخص شود و تا دستورات بعدی فعلاً کسی حق برداشت یا انتقال اموال را نخواهد داشت.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار