پایان مدیریت 8 ساله؛

رضا ثقتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان شد

مجید رضایی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 2 دسامبر 2021 | 21:02 ب.ظ
رضا ثقتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان شد «رضا ثقتی» با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان منصوب شد. به گزارش درفک خبر، «رضا ثقتی» با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان منصوب شد. در متن این حکم آمده است: «نظر به شایستگی، […]

«رضا ثقتی» با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان منصوب شد.

به گزارش درفک خبر، «رضا ثقتی» با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

«نظر به شایستگی، تجارب ارزشمند و روحیه انقلابی و دینی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان» منصوب می‌شوید.

امید واثق است که با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری شایسته از ظرفیت فرهنگی در آن استان و با امعان نظر و توجه کامل به اهداف و شرح وظایف وزارتخانه و آن اداره کل اقدام کنید.

«رضا ثقتی» متولد سال ۱۳۵۷ و دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد در رشته مدیریت فرهنگی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران، عضو دائم انجمن علمی مدیریت فرهنگی و برنامه‌ریزی ایران و از فعالان فرهنگی و هنری استان گیلان است.

وی دارای بیش از ۱۹ سال سابقه در بخش‌های مختلف اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان است و در کارنامه کاری وی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت (به‌مدت چهار سال)، مشاور فرهنگی و هنری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان (شش سال)، مسئول امور ایثارگران اداره‌کل (سه سال)، مدیر مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیاء (ص) رشت (سه سال)، مدیر صندوق حمایت از هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران استان (سه سال) و دبیر نخستین جشنواره همزمانی فیلم فجر در گیلان به چشم می‌خورد.

پیش از این «فیروز فاضلی» به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان فعالیت می‌کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار