به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی؛

زنگ کتاب در مدرسه زینبیه رودبار به صدا در آمد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: دوشنبه 15 نوامبر 2021 | 08:57 ق.ظ
زنگ کتاب در مدرسه زینبیه رودبار به صدا در آمد امیرعلی باقری اسکلکی” مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار در مراسم گرامیداشت روز کتاب و کتابخوانی و کتابداری در مدرسه زینبیه رودبار کتاب را همراه و یار بدون چشم داشت و بی منت برای همه انسان ها دانست. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ صبح امروز مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار بهمراه جمعی […]

امیرعلی باقری اسکلکی” مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار در مراسم گرامیداشت روز کتاب و کتابخوانی و کتابداری در مدرسه زینبیه رودبار کتاب را همراه و یار بدون چشم داشت و بی منت برای همه انسان ها دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ صبح امروز مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار بهمراه جمعی از مسئولین شهرستان و با حضور در مدرسه زینبیه رودبار و همزمان با روز کتاب و کتابخوانی و کتابداری، زنگ کتاب را به صدا در آورند.
“امیرعلی باقری اسکلکی” در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن روز کتاب و کتابخوانی گفت: اینکه فقط یک روز و یا یک هفته را جهت گرامیداشت اهمیت کتاب و کتابخوانی و کتابداری اختصاص دهیم صرفاً کاری نمادین است، کتاب در تاروپود زندگی ما بوده و هر روز و هر لحظه می بایست برای داشتن زندگی بهتر از کتاب بهره مند شویم.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار اظهار داشت: کتاب از جمله دوست و یاوری می باشد که همیشه و همه وقت بدون داشتن هیچگونه چشم داشت و منتی همراه انسان است.
“باقری اسکلکی” افزود: کتاب راهی برای کاهش استرس و آرامش روانی بود و وجود آرامش در زندگی، رسیدن به اهداف و موفقیت ها را راحت تر می کند.
در پایان این مراسم ضمن به صدا در آمدن زنگ کتاب، از تعدادی دانش آموز فعال عرصه کتابخوانی و کتابداری تجلیل بعمل آمد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار