معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان:

داشتن تست PCR منفی برای گردشگران خارجی در گیلان ضروری است

صابر کریمی
تاریخ انتشار: شنبه 13 نوامبر 2021 | 13:29 ب.ظ
داشتن تست PCR منفی برای گردشگران خارجی در گیلان ضروری است به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر حمیدرضا آذرپور با اشاره به مصوبه اخیر هیات دولت مبنی بر اجازه ورود گردشگران خارجی با ارائه مدارک واکسیناسیون کووید۱۹ ، گفت : همه مسافران خارجی که وارد گیلان می‌شوند برای اقامت در اقامتگاه‌های از پیش تعیین شده باید کارت واکسیناسیون کووید۱۹ ارائه کنند و در ورودی گیلان […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر حمیدرضا آذرپور با اشاره به مصوبه اخیر هیات دولت مبنی بر اجازه ورود گردشگران خارجی با ارائه مدارک واکسیناسیون کووید۱۹ ، گفت : همه مسافران خارجی که وارد گیلان می‌شوند برای اقامت در اقامتگاه‌های از پیش تعیین شده باید کارت واکسیناسیون کووید۱۹ ارائه کنند و در ورودی گیلان هم با انجام تست PCR و گرفتن نتیجه منفی این تست، وارد استان شوند.
وی با اشاره به گردشگر پذیربودن گیلان و لزوم حفظ سلامت مردم استان، افزود : به دلیل مرز‌های مشترک گیلان با کشور‌های همسایه، زوایای مختلف حضور گردشگران خارجی در استان باید به دقت بررسی شده و تمهیدات لازم برای حفظ سلامت مردم استان انجام شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت : چنانچه گردشگرانی که با وجود ارائه کارت واکسیناسیون در هنگام ورود به استان ، علائم ظاهری بیماری داشته باشند، با هماهنگی دستگاه‌های انتظامی به کشور مبدا بازگردانده خواهند شد.

حمید آذرپور افزود : مقرر شد برای اطلاع رسانی به گردشگران خارجی ، این مقررات به زبان‌های انگلیسی و آذری در مبادی ورودی گیلان نصب شود.
وی با اشاره به تداوم نظارت اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گیلان بر اماکن اقامتی گفت : با مدیران متخلف واحد‌های اقامتی و بدون مجوز رسمی ، بدون اغماض برخورد و پرونده این متخلفان با هماهنگی دستگاه‌های انتظامی به مراجع قضایی ارجاع داده می‌شود

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار