در دومین بارش برف پاییزی؛

277هزار متر مکعب برفروبی در محورهای استان گیلان انجام شد

مجیدرضائی
تاریخ انتشار: شنبه 13 نوامبر 2021 | 13:27 ب.ظ
277هزار متر مکعب برفروبی در محورهای استان گیلان انجام شد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به اینکه بارش دومین برف پاییزی در محورهای استان را شاهد بودیم ،گفت: از زمان آغاز بارش برف تاکنون،۲۷۷ هزار متر مکعب در ۲۲۰ کیلومتر- باند از مسیرهای کوهستانی استان برف‌روبی شد. فریبرز مرادی اظهار داشت: عملیات برفروبی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به اینکه بارش دومین برف پاییزی در محورهای استان را شاهد بودیم ،گفت: از زمان آغاز بارش برف تاکنون،۲۷۷ هزار متر مکعب در ۲۲۰ کیلومتر- باند از مسیرهای کوهستانی استان برف‌روبی شد.


فریبرز مرادی اظهار داشت: عملیات برفروبی در محورهای اسالم-خلخال در حوزه تالش، پونل-خلخال در حوزه رضوانشهر، سیاهکل-دیلمان در شهرستان سیاهکل ، بلوردکان-خصیب دشت در شهرستان املش ، ماسال-گیلوان در حوزه ماسال و ارتفاعات قوشه لانه و داماش در شهرستان رودبار انجام شده است.

وی ضمن اشاره به میزان بارش برف در راههای استان، گفت: ارتفاع برف در محدوده گردنه الماس در محور پونل خلخال به بیش از نیم متر رسید.

مرادی افزود: میزان بارش برف در محور اسالم خلخال ۳۰ سانتیمتر ، محورهای سیاهکل -دیلمان و ماسال -گیلوان ۱۵ تا ۲۰ سانتیمتر و محور بلوردکان -خصیب دشت ۲۵ سانتیمتر گزارش شد.

وی با بیان اینکه با تلاش مستمر عوامل راهداری، تمامی محورهای اصلی گیلان باز و تردد در آنها برقرار می باشد، گفت: با توجه به احتمال وقوع یخبندان و لغزندگی جاده ها در مناطق برفگیر کوهستانی، رانندگان برای تردد در این محورها حتما زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی و زمستانی به همراه داشته باشند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار