فرمانده انتظامي استان گیلان؛

معرفي متصرف 10 هزار متر مربع از اراضي ملي شهرستان رودبار به مرجع قضائي

صابر کریمی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 4 نوامبر 2021 | 05:01 ق.ظ
معرفي متصرف 10 هزار متر مربع از اراضي ملي شهرستان رودبار به مرجع قضائي   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر سردار “عزيزاله ملكي” با تاكيد بر مبارزه جدی نیروی انتظامی با زمین‌خواران و افرادی که به هر نحوی قصد تصرف اراضی ملی و طبيعي را دارند اظهار داشت: حفظ و حراست از منابع طبیعی و ملي وظیفه همگاني است. وي در ادامه به گزارش دريافتي در خصوص […]

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر سردار “عزيزاله ملكي” با تاكيد بر مبارزه جدی نیروی انتظامی با زمین‌خواران و افرادی که به هر نحوی قصد تصرف اراضی ملی و طبيعي را دارند اظهار داشت: حفظ و حراست از منابع طبیعی و ملي وظیفه همگاني است.

وي در ادامه به گزارش دريافتي در خصوص تصرف اراضي ملي در بخش عمارلو شهرستان رودبار اشاره كرد و گفت: پيگيري موضوع در دستور كار قرار گرفت و كارآگاهان پليس آگاهي با هماهنگي قضائي به همراه كارشناسان اداره منابع طبيعي و جهادكشاورزي به محل اعلامي اعزام شدند.

فرمانده انتظامي استان گيلان بيان داشت: با بررسي و بازديد از اين زمين مشخص شد،10 هزار متر از اراضي ملي توسط يك نفر به تصرف درآمده و به صورت غيرقانوني با سيم‌خاردار و برچين محصور شده است.

اين مقام ارشد انتظامي از تشكيل پرونده در اين رابطه خبر داد و تصريح كرد: در اين راستا متهم 44 ساله براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.

سردار ملكي با اعلام اينكه ارزش زمين تصرف شده توسط كارشناسان، 280 ميليارد ريال برآورد شده از رفع تصرف و جمع‌آوري كليه آثار تجاوز با درخواست قضائي و به استناد تبصره يك ماده 55 قانون حفاظت و بهره‌برداري از جنگل‌ها و مراتع كشور خبر داد.

وي در پايان تعامل و همكاري تمامي دستگاه‌ها با پليس در مقابله با زمين‌خواران و متجاوزان به حقوق بيت‌المال را بسيار موثر عنوان كرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار