دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار؛

دادستانی به عنوان مدعی العموم پرچمدار حقوق عامه در جامعه است و در هر زمینه‌ای که لازم باشد از حقوق مردم با قدرت دفاع مینماید.

صابر کریمی
تاریخ انتشار: دوشنبه 1 نوامبر 2021 | 06:32 ق.ظ
دادستانی به عنوان مدعی العموم پرچمدار حقوق عامه در جامعه است و در هر زمینه‌ای که لازم باشد از حقوق مردم با قدرت دفاع مینماید. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار در حاشیه بازدید از محور علی آباد منجیل به زنجان اظهار کرد: اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان رودبار بر حسب وظیفه ذاتی خودمکلف میباشد هر چه سریعتر خدمات ضروری و رفاهی از جمله آسفالت مناسب و ترمیم نقاط آسیب دیده، […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار در حاشیه بازدید از محور علی آباد منجیل به زنجان اظهار کرد: اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان رودبار بر حسب وظیفه ذاتی خودمکلف میباشد هر چه سریعتر خدمات ضروری و رفاهی از جمله آسفالت مناسب و ترمیم نقاط آسیب دیده، روشنایی در طول مسیر، گاردریل مناسب به منظور کاهش آسیب‌های تصادفات، نصب علائم مربوط به مقررات رانندگی و محل های توقف مجاز و تابلوهای هشدار، اطلاع از نقاط حادثه خیز و خدمات دیگر را به مسافران در محور علی آباد را ارائه کند.

رستمی افزود: در برخی نقاط محور علی آباد مشکل تخریب آسفالت، خاموش بودن روشنایی در فواصل طولانی، عدم نصب وترمیم گاردریل‌هایی که در تصادفات تخریب شده و مشکلاتی در علائم راهنمایی و رانندگی وجود دارد که موجب مشکلات عدیده ای برای مسافران شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار در ادامه گفت: دادستانی به عنوان مدعی العموم پرچمدار حقوق عامه در جامعه است و در هر زمینه‌ای که لازم باشد از حقوق مردم با قدرت دفاع مینماید.

رستمی در پایان به تبصره‏ 3 ماده 14 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی اشاره کرد و گفت:طبق این ماده اگر نقصی از راه، باعث ورود خسارت به استفاده کنندگان شود و بر اساس نظر کارشناسان تصادف، نقص راه، موثر در تصادفات باشد، اداره ذیربط ملزم به جبران خسارت خواهد شد؛

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار