فرمانده سپاه قدس گیلان در دیدار استاندار و شهردار رشت مطرح کرد:

برخی از مسئولان تاکنون حتی یکبار هم در مناطق سخت گذر حضور پیدا نکرده‌اند

مجید رضایی
تاریخ انتشار: شنبه 30 اکتبر 2021 | 15:43 ب.ظ
برخی از مسئولان تاکنون حتی یکبار هم در مناطق سخت گذر حضور پیدا نکرده‌اند استاندار گیلان با بیان اینکه شعار دولت مردمی استفاده از ظرفیت بسیج و مردم در عرصه‌های مختلف است، گفت: از افراد دارای مدیریت جهادی و فسادستیز در کشور و استان استفاده خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ نماینده عالی دولت در استان ظهر امروز (شنبه) با سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه […]

استاندار گیلان با بیان اینکه شعار دولت مردمی استفاده از ظرفیت بسیج و مردم در عرصه‌های مختلف است، گفت: از افراد دارای مدیریت جهادی و فسادستیز در کشور و استان استفاده خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ نماینده عالی دولت در استان ظهر امروز (شنبه) با سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان و جمعی از معاونان فرماندهی و مسئولان اقشار سپاه دیدار کرد.

استاندار گیلان در این نشست با بیان اینکه مسئولان باید امثال شهیدان حاج قاسم سلیمانی، کاظمی و باکری را الگوی خود قرار دهند، اظهار کرد: برای حل مشکلات باید روحیه بسیجی و جهادی داشت و شعار دولت مردمی هم استفاده از ظرفیت بسیج و مردم در عرصه‌های مختلف است.

دکتر اسدالله عباسی با اشاره به مشارکت سپاه پاسداران در رفع بسیاری از معضلات کشور، گفت: سپاه  بعد از دوران دفاع مقدس با تشکیل قرارگاه سازندگی به آبادانی کشور پرداخته و در بحران‌ها کنار مردم بوده است.

وی با بیان اینکه برای حل مشکلات گیلان باید وفاق و همدلی را گسترش داد، بیان کرد: با تک‌روی توسط افراد یا جریان‌ها توفیقی حاصل نمی‌شود و باید در این مسیر منسجم حرکت کنیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه مردم در این استان دارای مشکلاتی عدیده‌ای هستند، افزود: ریاست در گیلان معنا ندارد زیرا همه ما در قبال مردم مسئول بوده و باید به طور مستمر با حضور میدانی با آنان گفت‌وگو کنیم.

وی تصریح کرد: از دستگاه های نظارتی خواسته‌ام تا لیست مدیران و دستگاه‌های متخلف را به بنده اعلام کنند.

دکتر عباسی شعار دولت مردمی را مبارزه با فساد دانست و بیان کرد: اصحاب فتنه، جریان های انحرافی و لیبرال، کم به کشور و گیلان ضربه نزده اند لذا در دولت مردمی از افراد دارای مدیریت جهادی و فسادستیز در کشور و استان استفاده خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه بروکراسی زائد اداری در گیلان بیشترین آسیب را به این استان زده ، گفت: پسماند و معضلات موجود در رودخانه‌های زرجوب و گوهررود رشت، مشکلات زیست محیطی بسیار زیادی برای مردم این استان به وجود آورده است.

نماینده عالی دولت در گیلان خاطرنشان کرد: با فرد و دستگاهی که بخواهد مانع پیشرفت و حل مشکلات زیست محیطی استان شود، با قاطعیت برخورد می‌شود.

وی استفاده از ظرفیت سپاه، بسیج و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء را در رفع مشکلات گیلان راهگشا دانست و گفت: عدم استفاده از این ظرفیت در استان به ویژه در حل معضل پسماند قابل قبول نیست و اگر لازم باشد در دیدار با فرمانده کل سپاه پاسداران، این مشکل را مطرح خواهم کرد چراکه نباید لحظه‌ای در حل مشکلات کوتاهی کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان نیر در این دیدار با تبریک روز بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: انقلاب اسلامی، استحکام و استقلال و وحدت خود را مدیون خون پاک شهیدانی همچون حسین فهمیده است.

سردار محمد عبدالله پور با بیان اینکه دولت سیزدهم بارقه امید را در دل مردم ایجاد کرده ، گفت: با روی کار آمدن دولت جدید امیدهای زیادی در دل مردم ایجاد شد زیرا مردم به مدیریت جریان ولایت‌مدار بسیار امیدوار هستند.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور بیان کرد: در نظام ولایی و بر مبنای اسلام تمامی مشکلات عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی قابل حل است که نمونه بارز آن‌ را در حوزه های دفاعی، نظامی و امنیتی شاهد بودیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان تنها راه حل مشکلات کشور را توجه به مدیریت جهادی دانست و افزود: کشور در حوزه اقتصادی دارای مشکلات عدیده‌ای است ولی اگر به مانند عرصه دفاعی و نظامی به توصیه‌های مقام معظم رهبری توجه و از ظرفیت جوانان استفاده می‌شد؛ بسیاری از مشکلات تاکنون حل شده بود‌ ولی برخی از مسئولان تاکنون حتی یکبار هم در برخی از مناطق سخت گذر حضور پیدا نکرده‌اند.

سردار عبدالله‌پور با تأکید بر لزوم اهتمام مسئولان به شعار ما می‌‌توانیم،‌ تصریح کرد: شعار جریان انقلاب ما می‌توانیم است زیرا هرچه موفقیت در کشور وجود دارد به دلیل استفاده از ظرفیت جوانان است زیرا مقام معظم رهبری اعتماد به ویژه ای به جوانان دارند.

وی با بیان اینکه انقلابی‌گری باید در بین مدیران استان وجود داشته باشد، گفت: اعتقاد به مبانی اسلام، توجه به استقلال و استحکام کشور، عدم وابستگی به بیگانه، حساسیت در مقابل طرح‌های دشمن و تقوای دینی و سیاسی مهم‌ترین ویژگی‌های انقلابی‌گری از نگاه مقام معظم رهبری است.

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: پسماند، فاضلاب، ترافیک رشت، کارخانه‌های نیمه تعطیل، مهم‌ترین مشکلات استان هستند که بیشتر آنها در شهرستان رشت وجود دارد ولی باید به دولت و شهرداری برای حل مشکلات کمک کرد.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از ظرفیت بسیج باعث موفقیت در بسیاری از حوزه‌ها می‌شود، افزود: گیلان در تزریق واکسن کرونا در کشور دارای رتبه نخست بوده و این امر به لطف استفاده از ظرفیت بسیج در انجام واکسیناسیون و در قالب طرح شهید سلیمانی محقق شده است.

وی سپاه و بسیج را سرباز و خادم مردم در کشور دانست و تصریح کرد: سپاه چشم طمع به هیج جایگاهی نداشته و تا پای جان سرباز مردم، انقلاب و ولی‌فقیه بوده و حاضریم برای سربلندی اسلام بارها کشته شده و زنده شویم لذا از مسئولان درخواست دارم از امکانات و توان انسانی بسیج و سپاه قدس گیلان نهایت استفاده را کنند.

استاندار گیلان در پایان این جلسه با حضور در حسینیه  شهدای گمنام ، پس از اقامه نماز، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار