به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار می شود:

مسابقه دوچرخه سواری کورسی لیگ گیلان از مسیر رودبار به دارستان

صابر کریمی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 12 اکتبر 2021 | 12:22 ب.ظ
مسابقه دوچرخه سواری کورسی لیگ گیلان از مسیر رودبار به دارستان رئیس هیئت دوچرخه سواری شهرستان رودبار از برگزاری مسابقه دوچرخه سواری کورسی در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر محسن حبیبی در گفت وگو با خبرنگار نشریه الکترونیکی درفک خبر،از برگزاری یک دوره مسابقه دوچرخه سواری کورسی لیگ استان گیلان در هفته تربیت بدنی از شهر رودبار تا منطقه بسیار […]

رئیس هیئت دوچرخه سواری شهرستان رودبار از برگزاری مسابقه دوچرخه سواری کورسی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر محسن حبیبی در گفت وگو با خبرنگار نشریه الکترونیکی درفک خبر،از برگزاری یک دوره مسابقه دوچرخه سواری کورسی لیگ استان گیلان در هفته تربیت بدنی از شهر رودبار تا منطقه بسیار زیبای ییلاقی دارستان خبر داد و اظهار کرد:هیات دوچرخه سواری استان گیلان با همکاری هیات دوچرخه سواری شهرستان رودبار و اداره ورزش وجوانان شهرستان رودبار مسابقه‌ دوچرخه سواری لیگ کورسی جاده استان گیلان را برگزار خواهد کرد.
وی با اشاره به استقبال از این مسابقه از سوی علاقه مندان به دوچرخه سواری، افزود: هنوز زمان ثبت نام به پایان نرسیده اما پیش بینی می شود بین 30 تا 35 نفر از شهرهای استان گیلان در این مسابقه شرکت کنند.
مسئول هیئت دوچرخه سواری شهرستان رودبار با تاکید بر ارتقای این رشته پرطرفدار در شهرستان، لزوم استمرار برگزاری چنین مسابقاتی را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: این مسابقه به میزبانی هیات دوچرخه سواری شهرستان رودبار با حمایت کامل مالی بخش خصوصی برگزار خواهد شد و هدف از برگزاری این رقابت ارتقای رشته دوچرخه سواری در شهرستان رودبار است.
به گفته حبیبی، این مسابقه جنبه آماده سازی تیم استان را دارد و افراد برتر برای اعزام به مسابقات کشوری پیش رو آماده می شوند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار