با حضوری جمعی از مسئولین؛

زنگ بازگشایی مدارس در شهرستان رودبار به صدا درآمد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: شنبه 25 سپتامبر 2021 | 08:48 ق.ظ
زنگ بازگشایی مدارس در شهرستان رودبار به صدا درآمد همزمان با سراسر کشور، با حضور مسئولین شهرستان رودبار در مدرسه شهدای رودبار، زنگ بازگشایی مدارس در شهرستان به صدا در آمد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، صبح امروز شنبه در سومین روز از مهر سال ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور، زنگ بازگشایی مدارس شهرستان به صدا در آمد. مدیر آموزش و پرورش […]
همزمان با سراسر کشور، با حضور مسئولین شهرستان رودبار در مدرسه شهدای رودبار، زنگ بازگشایی مدارس در شهرستان به صدا در آمد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، صبح امروز شنبه در سومین روز از مهر سال ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور، زنگ بازگشایی مدارس شهرستان به صدا در آمد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت و آرزوی سلامت در شرایط خاص کرونایی که جهان شمول بوده گفت: معلمان و دانش آموزان با وجود سختی های بسیار و شرایط متفاوت آموزشی تلاش های شبانه روزی و بی نظیری داشته اند که قابل تحسین بوده است. با توکل بر خداوند بزرگ روزهای خوبی در پیش خواهیم داشت و شرایط برای حضور دوباره دانش آموزان در مدارس فراهم خواهد شد.
“امیرعلی باقری اسکلکی” همزمانی بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس را به فال نیک می گیریم و شهدا را الگو ارزنده برای زمینه سازی رشد و بالندگی نظام جمهوری اسلامی قرار خواهیم داد.
مدیر آموزش و پرورش در پایان اذعان کرد: در راستای شعار ” استمرار آموزش، ارتقاء کیفیت، تضمین سلامت” تمام امکانات و تلاشمان جهت حفظ سلامتی دانش آموزان و فرهنگیان محترم را بکار خواهیم بست تا بدون هرگونه دغدغه ای به امر آموزش و پرورش پرداخته شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار