در جلسه شورای آموزش و پرورش رودبار عنوان شد:

رودبار مهیا بازگشایی مدارس است

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: دوشنبه 13 سپتامبر 2021 | 15:47 ب.ظ
رودبار مهیا بازگشایی مدارس است صبح یکشنبه با حضور اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان رودبار، جلسه شورای آموزش و پرورش در دفتر فرمانداری شهرستان برگزار گردید. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رودبار، امروز یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رودبار در دفتر فرمانداری […]
صبح یکشنبه با حضور اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان رودبار، جلسه شورای آموزش و پرورش در دفتر فرمانداری شهرستان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رودبار، امروز یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رودبار در دفتر فرمانداری شهرستان برگزار گردید.
در ابتدای جلسه “امیرعلی باقری اسکلکی” مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت رقیه (س)، به ارائه گزارش از اجرای مصوبات جلسه پیشین و دستور کار جلسه حاضر پرداخت. وی با اشاره به حضور نقشه برداران از اجرایی شدن تحصیل سند تعدادی از مدارس شهرستان تا روزهای آینده خبر داد.
دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان رودبار با اشاره به آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰ از مهر به صورت غیر حضوری و بازگشایی مدارس و شرایط خاص کرونایی اضافه کرد؛ تمهیدات و برنامه ریزی‌های مناسب و دقیقی جهت آغاز سال تحصیلی در نظر گرفته شده است.
باقری اسکلکی افزود؛ علی رغم کمبود نیرو روند سازماندهی معلمان در مدارس خوب پیش رفته و مهیا بازگشایی مدارس هستیم.
در ادامه مدیر آموزش و پرورش شهرستان در مورد تکمیل پروژه درحال ساخت مدرسه سمیه لوشان و پیگیری امور مرتبط به آن نیز صحبت نمود.
فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان رودبار نیز در این جلسه با اشاره به اینکه فرهنگیان و معلمان قابل اعتمادترین افراد در جامعه اسلامی هستند افزود؛ بسیاری از مسائل در آموزش و پرورش را می توان با تعامل و همکاری کاهش داد و با حل کرد.
“عباسقلی زاده” ادامه داد: مقدمات لازم جهت بازگشایی مدارس بخصوص رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی در مدارس و واکسیناسیون فرهنگیان به بهترین شکل فراهم شود تا در ادامه، سال تحصیلی پرباری برای دانش آموزان این شهرستان داشته باشیم.
“نوروزی” مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودبار نیز در این جلسه  با اشاره به روند خوب واکسیناسیون فرهنگیان شهرستان رودبار اظهار داشت؛ باتوجه به نزدیکی آغاز سال تحصیلی الویت واکسیناسیون را فرهنگیان شهرستان قرار خواهیم داد تا با توکل برخداوند و تلاش و همدلی بتوانیم تمام فرهنگیان را واکسینه نماییم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار