در آستانه آغاز سال جدید تحصیلی؛

طرح حیاط پویا در مدرسه شهادت دخترانه رستم آباد اجرا شد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: شنبه 11 سپتامبر 2021 | 08:26 ق.ظ
طرح حیاط پویا در مدرسه شهادت دخترانه رستم آباد اجرا شد اجرای طرح “حیاط پویا” در مدرسه شهادت دخترانه رستم آباد در مراسمی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار طرح حیاط پویا در مدرسه ابتدایی شهادت رستم آباد افتتاح نمود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رودبار، “امیرعلی باقری اسکلکی” مدیر آموزش و پرورش شهرستان […]

اجرای طرح “حیاط پویا” در مدرسه شهادت دخترانه رستم آباد
در مراسمی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار طرح حیاط پویا در مدرسه ابتدایی شهادت رستم آباد افتتاح نمود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رودبار، “امیرعلی باقری اسکلکی” مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار با حضور در مدرسه ابتدایی شهادت رستم آباد اولین مدرسه مجری طرح حیاط پویا در شهرستان رودبار را افتتاح نمود.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیریت دبستان و خیرین بیان نمود، اهمیت سلامت جسمانی دانش آموزان در راس اهداف قرار داشته و اجرای برنامه و راهکارهایی برای دستیابی به سلامت جسمانی و به تبع آن سلامت روانی و فکری دانش آموزان زمینه را برای رشد همه جانبه فرزندان این مرز و بوم را فراهم می کند.
“باقری اسکلکی” ادامه داد: یکی از اهداف این طرح جلوگیری از کم تحرکی دانش آموزان است که خود زمینه ساز بیماری هایی نظیر چاقی در کودکان خواهد بود.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار افزود: کم تحرکی و چاقی در کودکان یکی از معضلات جوامع امروزی است که متاسفانه با شیوع بیماری کرونا و در شرایط قرنطینه و در خانه ماندن دانش آموزان، بیشتر نمود پیدا کرده است. از این رو اغلب جوامع به دنبال راهکارهایی برای مقابله با این مسئله هستند. خوشبختانه در کشور عزیزمان این امر در قالب طرح هایی چون مدرسه پویا، مهارت های بنیادین ورزشی در دانش آموزان و تقویت کانون های ورزشی درون مدرسه ای و… مورد توجه جدی برنامه ریزان امر آموزش و پرورش قرار گرفته است و یکی از اهداف اصلی سند تحول بنیادین محسوب می شود.
گفتنی است، دبستان دخترانه شهادت رستم آباد به عنوان نخستین مدرسه برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است از این روی که با عنایت به فقر حرکتی به ویژه در دانش آموزان دختر ابتدایی، گام هایی به منظور تشویق و ترغیب آنان برای تحرک، ورزش، پویایی و شادابی به ویژه برای دوران پسا کرونا برداشته شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار