استاندار گیلان در بازدید از سد دیورش عنوان کرد:

برای تکمیل سد دیورش به بیش از یکصد میلیارد تومان اعتبار نیاز است

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 8 سپتامبر 2021 | 08:41 ق.ظ
برای تکمیل سد دیورش به بیش از یکصد میلیارد تومان اعتبار نیاز است استاندار گیلان با اشاره به پیشرفت حدود ۶۰ درصدی سد دیورش شهرستان رودبار، بر ضرورت استمرار تلاش ها برای تأمین بیشتر اعتبارات و تجهیزات مورد نیاز بمنظور تکمیل سریعتر پروژه و تحویل آن به مردم تأکید کرد. به گزارش درفک خبر؛ دکتر ارسلان زارع صبح امروز (چهارشنبه) پس از بازدید از روند احداث و تکمیل سد […]

استاندار گیلان با اشاره به پیشرفت حدود ۶۰ درصدی سد دیورش شهرستان رودبار، بر ضرورت استمرار تلاش ها برای تأمین بیشتر اعتبارات و تجهیزات مورد نیاز بمنظور تکمیل سریعتر پروژه و تحویل آن به مردم تأکید کرد.

به گزارش درفک خبر؛ دکتر ارسلان زارع صبح امروز (چهارشنبه) پس از بازدید از روند احداث و تکمیل سد مخزنی دیورش رودبار در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این سد با هدف تأمین آب آشامیدنی شهرهای رودبار با جمعیتی بالغ بر یکصد هزار نفر و نیز آب کشاورزی برای اراضی مستعد این شهرستان ، طراحی و در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای این پروژه تا زمان حاضر بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل آن به بیش از یکصد میلیارد تومان اعتبار نیاز است، گفت: برای دسترسی مردم به آب تأمین شده، نیاز به خطوط انتقال و تأسیسات است که بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان نیز در این بخش باید اعتبار تأمین شود.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه تمهیداتی برای تأمین اعتبارات و تجهیزات مورد نیاز اندیشیده شده، افزود: سد دیورش در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی حدود ۶۰ درصدی برخوردار است و شاهد سرعت عمل خوبی در روند عملیات اجرایی این پروژه هستیم.

وی همچنین از مسئولان محلی، پیمانکار پروژه و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با احداث این سد قدردانی کرد

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار