باهدف آشنایی با توانمندی های صنعت برق ایران در نوسازی نیروگاه ها صورت پذیرفت؛

بازدید مدیران و کارشناسان صنعت برق سوریه از نیروگاه لوشان

مجید رضایی
تاریخ انتشار: جمعه 3 سپتامبر 2021 | 18:28 ب.ظ
بازدید مدیران و کارشناسان صنعت برق سوریه از نیروگاه لوشان هیئتی متشکل از مدیران و کارشناسان صنعت برق سوریه از نیروگاه لوشان بازدید کردند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، در روز پنجشنبه مورخ ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ هیئتی متشکل از مدیران و کارشناسان صنعت برق کشور سوریه از توانمندی‌‌ها و ظرفیت‌های نیروگاه لوشان بازدید کردند. در این بازدید چند ساعته، هیئت سوری از نزدیک […]

هیئتی متشکل از مدیران و کارشناسان صنعت برق سوریه از نیروگاه لوشان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، در روز پنجشنبه مورخ ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ هیئتی متشکل از مدیران و کارشناسان صنعت برق کشور سوریه از توانمندی‌‌ها و ظرفیت‌های نیروگاه لوشان بازدید کردند.

در این بازدید چند ساعته، هیئت سوری از نزدیک در جریان دانش و توانمندی متخصصان ایرانی به ویژه کارکنان توانمند نیروگاه لوشان در انجام فعالیت‌های در حال انجام در پروژه نوسازی و تعمیرات اساسی واحد ۲ بخار نیروگاه لوشان قرار گرفتند.

شجاعی مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق لوشان نیز ضمن خوشامد‌گویی به میهمانان سوری؛ با اشاره به نیم قرن تولید برق مستمر و پایدار واحدهای بخار نیروگاه و ضرورت نوسازی و بازسازی اساسی واحد ۲ بخار برای آماده سازی آن برای نیم قرن دوم فعالیت خود در عرصه صنعت فاخر برق کشور پرداختند و اعلام نمودند تمامی فعالیت‌های پیش بینی شده در این پروژه به دست توانمند نیروهای داخلی و به ویژه پرسنل با تجربه و توانمند نیروگاه شهید بهشتی لوشان در حال انجام می‌باشد‌، و آمادگی شرکت مدیریت تولید برق لوشان را برای مشارکت در پروژه های تعمیرات نیروگاه‌های کشور سوریه و یا بهره‌برداری، سرویس و نگهداری آن‌ها اعلام نمودند.

پس از بازدید هیئت سوری، از واحد یک بخار لوشان از در مدار بودن این واحد بعد از نیم قرن با قدرت نامی خود ابراز تعجب کردند که شجاعی دلیل این امر را سرویس و نگهداری خوب و منظم و انجام منظم تعمیرات دوره ای و تعمیرات اساسی واحدها طبق برنامه های منظم و از پیش تعیین شده اعلام نمودند و افزودند یکی از دلایل اصلی تحقق این امر حضور کارکنانی متخصص، توانمند و دلسوز در نیروگاه شهید بهشتی و صنعت برق کشور دانست که همواره با جان و دل و با تمام همت و تلاش شبانه روزی سعی در حفظ و نگهداری واحدها برای تولید برقی مستمر و پایداری تولید می نمایند.

شجاعی در پاسخ سوال طرح شده توسط هیئت سوری، مدت پیش بینی شده برای انجام نوسازی واحد، به ویژه تعویض بیش از شصت کیلومتر لوله های بویلر را یک سال اعلام نمود و ابراز امیدواری نمودند واحد پس از اتمام فعالیت‌های پیش بینی شده در نیمه اول فصل زمستان در مدار تولید قرار گیرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار