براساس اعلام مدیر اداره آموزش و پرورش رودبار؛

سنجش بیش از 85 درصد از نوآموزان رودباری انجام شده است

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: یکشنبه 29 آگوست 2021 | 10:19 ق.ظ
سنجش بیش از 85 درصد از نوآموزان رودباری انجام شده است امیر علی باقری اسکلکی مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار از سنجش بیش ۸۵ درصد نوآموزان بدو ورود به پایه اول ابتدایی در شهرستان رودبار خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، در هفتمین روز از شهریورماه ۱۴۰۰، “امیرعلی باقری اسکلکی” مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار در گفتگو با روابط عمومی آموزش […]

امیر علی باقری اسکلکی مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار از سنجش بیش ۸۵ درصد نوآموزان بدو ورود به پایه اول ابتدایی در شهرستان رودبار خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، در هفتمین روز از شهریورماه ۱۴۰۰، “امیرعلی باقری اسکلکی” مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار در گفتگو با روابط عمومی آموزش و پرورش گفت: شهریور آخرین ماه سال تحصیلی و زمان آماده شدن برای سال تحصیلی جدید است که ویژگی خاصی برای ما و همکاران فرهنگی دارد و باید آمادگی لازم را برای شروع سال تحصیلی یعنی اول مهرماه داشته باشیم.
“باقری اسکلکی” افزود: برای ورود به سال تحصیلی جدید اقداماتی را از ماه‌ها قبل شروع کردیم که یکی از این اقدامات مهم ثبت نام در پایه‌های ورودی اول ابتدایی، هفتم و دهم متوسطه می‌باشد که برای ما حائز اهمیت است. سایر پایه‌ها میان‌پایه محسوب می‌شوند که به صورت خودکار ثبت‌نام‌شان توسط مدیران محترم واحدهای آموزشی در سامانه مربوطه انجام می‌گیرد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار اظهار داشت: ما پیش‌بینی ثبت نام حدود ۹۵۰ دانش‌آموز ورودی نوآموز پایه اول ابتدایی را داشتیم که سنجش بیش از ۸۵ درصد این عزیزان کامل شده است و سعی داریم با تلاش همکاران بزرگوار و همراهی اولیای محترم تا ۱۸ شهریورماه سنجش سلامت دانش آموزان پایه اول را کامل کنیم.
“باقری اسکلکی” در ادامه بیان داشت: از خانواده‌ها انتظار داریم برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا  از تجمع در مراکز و پایگاه‌های سنجش خودداری کنند و صرفاً یک نفر از اولیاء به اتفاق دانش‌آموز، طبق نوبت و زمانی که برایشان مشخص شده به این مراکز مراجعه نمایند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار تصریح کرد: در پایه هفتم دوره اول متوسطه هم، ثبت نام درحال انجام است، اما ثبت‌نام پایه دهم برای ما از آن جهت که دانش‌آموزان پایه دهم باید رشته تحصیلی‌شان را انتخاب کنند حائز اهمیت است.
“امیرعلی باقری اسکلکی” مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار در خصوص امتحانات شهریور ماه هم گفت: امتحانات پایه نهم و دوازدهم از فردا، هشتم شهریور آغاز می‌شود و ان‌شاءلله دانش‌آموزان با آمادگی کامل در این امتحانات شرکت کنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار