در راستای مبارزه با پدیده شوم زمین‌خواری صورت پذیرفت؛

رفع تصرف بیش از ۲۰ هزار متر مربع از اراضی ملی به ارزش ۴۳۰ میلیارد ریال در رودبار

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: شنبه 14 آگوست 2021 | 11:00 ق.ظ
رفع تصرف بیش از ۲۰ هزار متر مربع از اراضی ملی به ارزش ۴۳۰ میلیارد ریال در رودبار سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از رفع تصرف بیش از ۲۰ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان رودبار به ارزش ۴۳۰ میلیارد ریال خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ فرمانده انتظامی استان گیلان از رفع تصرف بیش از ۲۰ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان رودبار […]

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از رفع تصرف بیش از ۲۰ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان رودبار به ارزش ۴۳۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ فرمانده انتظامی استان گیلان از رفع تصرف بیش از ۲۰ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان رودبار به ارزش ۴۳۰ میلیارد ریال خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی اظهار داشت: مبارزه با پدیده شوم زمین‌خواری و تخریب منابع طبیعی از اولویت‌های مهم پلیس است و برخورد با مجرمان این حوزه همواره در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد.

وی با بیان اینکه در پی گزارشی مبنی بر تصرف اراضی ملی توسط افرادی در شهرستان رودبار، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت افزود: ماموران انتظامی ضمن هماهنگی قضائی به همراه کارشناسان اداره منابع طبیعی و جهاد کشاورزی به محل‌های اعلامی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان بیان داشت: در بازدید از زمین‌های مورد نظر مشخص شد ۷ نفر، ۲۰ هزار و ۱۷۰ متر مربع از اراضی ملی را در شهر رستم‌آباد و بخش‌های رحمت‌آباد و خورگام به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن‌ها را به وسیله سیم‌خاردار و برچین محصور کرده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی به تشکیل پرونده در این رابطه اشاره کرد و اذعان داشت: در این راستا متهمان ۳۳، ۳۹، ۴۱، ۴۳، ۴۸.۵۳ و ۵۸ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سردار ملکی به جمع‌آوری و رفع تصرف کلیه آثار تجاوز با حکم قضائی و به استناد تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور خبر داد و تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی زمین‌های تصرف شده را ۴۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی در پایان با اشاره به رصد دقیق و اشرافیت بالای پلیس بر روی اقدامات غیرمجاز و مجرمانه متصرفان اراضی ملی و عزم راسخ نیروی انتظامی و دستگاه قضائی در برخورد با پدیده زمین‌خواری خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در برخورد با سودجویان و افراد فرصت‌طلب که سعی در تخریب جنگل‌ها و منابع طبیعی دارند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار