مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان گیلان در آیین تجلیل از بازنشستگان نمونه سال 1400:

بازنشستگان با تکیه بر علم و دانش و تعالی سجایای اخلاقی در سالهای خدمت موجب پیشرفت و آبادانی کشور شدند

مجید رضایی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 10 آگوست 2021 | 06:32 ق.ظ
بازنشستگان با تکیه بر علم و دانش و تعالی سجایای اخلاقی در سالهای خدمت موجب پیشرفت و آبادانی کشور شدند آئین تجلیل از بازنشستگان نمونه تامین اجتماعی گیلان با حضور مدیرکل ، مدیردرمان و روسای کانون بازنشستگان استان و منتخبین این برنامه فرهنگی اجتماعی برگزار گردید. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، آئین تجلیل از بازنشستگان نمونه سال 1400 تامین اجتماعی با حضور علی حسین نژاد مدیرکل ، دکتر رضا قنبرپور مدیر درمان ، […]

آئین تجلیل از بازنشستگان نمونه تامین اجتماعی گیلان با حضور مدیرکل ، مدیردرمان و روسای کانون بازنشستگان استان و منتخبین این برنامه فرهنگی اجتماعی برگزار گردید.

در این مراسم ، علی حسین نژاد با گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان، این قشر را مایه خیر و برکت در جامعه و گنجینه هایی از خرد و تجربه معرفی و ضمن تبریک انتخاب آنان بواسطه تمایز و شاخص های فردی و موفقیت های حاصله ، حضور شخصیت های برجسته و فرهیخته در خانواده بزرگ تامین اجتماعی را سبب مباهات و افتخار مجموعه قلمداد و از این عزیزان بمنزله ثروت واقعی یاد نمود.

وی بازنشستگی را دوره کمال و پرباری خرد و اندیشه و بلندای زندگی هر فرد دانسته و اظهار داشت : باید فرصت تکریم و تجلیل از بازنشستگان را مغتنم شمرد و منزلت و جایگاه آنها را پاسداشت .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان بازنشستگان را بمنزله سرمایه ای بی بدیل و ارزشمند دانست که با تکیه بر علم و دانش و تعالی سجایای اخلاقی در سالهای خدمت موجب پیشرفت و آبادانی کشور و تاثیرگذار در تحول و توسعه بوده اند .

علی حسین نژاد با تاکید بر آموزه های دینی اعتقادی و فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی ، جایگاه بازنشستگان و پیشکسوتان را والا و احترام به آنان را یک تکلیف دانست .

در پایان این مراسم از چهره های منتخب و برتر بازنشستگی استان بر اساس شاخص های تعیین شده با اهداء لوح و هدایایی تجلیل گردید .

آقایان ایرج طاهری آبکنار ، مسعود ایمانی قشلاق چایی ، ابراهیم نیکوکار ، اصغر آذر سروش و حسن جعفری و خانم طاهره میرعبدالعظیمی بازنشستگان نمونه تامین اجتماعی گیلان در سالجاری میباشند .

خاطر نشان میسازد آقای ایرج طاهری آبکنار علاوه بر اخذ بالاترین امتیاز در استان ، موفق به قرار گرفتن در زمره بازنشستگان نمونه کشوری گردید .

شایان ذکر است از 200 بازنشسته نمونه سازمان تامین اجتماعی ، 185 نفر بصورت استانی و 15 نفر برتر بصورت کشوری تجلیل گردیدند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار