فرمانده انتظامی شهرستان رودبار خبر داد:

کشف 800 قطعه مرغ غیرمجاز در محور رودبار به رشت

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: دوشنبه 26 جولای 2021 | 17:18 ب.ظ
کشف 800 قطعه مرغ غیرمجاز در محور رودبار به رشت سرهنگ عیسی روشن‌قلب، فرمانده انتظامی رودبار گفت: ۸۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز حمل و بهداشت از یک دستگاه خودرو نیسان در محور «رشت به رودبار» کشف شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، فرمانده انتظامی رودبار گفت: ۸۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز حمل و بهداشت از یک دستگاه خودرو نیسان در محور […]

سرهنگ عیسی روشن‌قلب، فرمانده انتظامی رودبار گفت: ۸۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز حمل و بهداشت از یک دستگاه خودرو نیسان در محور «رشت به رودبار» کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، فرمانده انتظامی رودبار گفت: ۸۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز حمل و بهداشت از یک دستگاه خودرو نیسان در محور «رشت به رودبار» کشف شد.

سرهنگ عیسی روشن‌قلب با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس برای پیشگیری از وقوع جرایم است اظهار داشت: کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان رودبار به منظور مقابله با ورود و خروج کالای فاقد مجوز و قاچاق به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی مستقر در ایست و بازرسی محور مواصلاتی «رشت به رودبار» به یک دستگاه خودرو وانت نیسان که از مسیر شمال به جنوب در حرکت بود، مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار اذعان داشت: در بازرسی از این خودرو، ۸۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز حمل و بهداشت کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه برابر دستور قضائی راننده خودرو مورد نظر به همراه طیور کشف شده برای سیر مراحل قانونی به اداره دامپزشکی ارجاع داده شد گفت: کارشناسان ارزش این محموله را ۷۰ میلیون ریال اعلام کردند.

سرهنگ روشن‌قلب تصریح کرد: با توجه به اینکه دام و طیور قابلیت انتقال بیماری را دارند باید با اخذ مجوزهای لازم حمل شوند و در غیر این صورت جزء محموله‌های غیرمجاز محسوب می‌شوند.

وی در پایان از شهروندان خواست، در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار