با درخشش فرهنگیان رودبار صورت پذیرفت:

کسب رتبه نخست معلمان رودبار در جشنواره درس پژوهی گیلان

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 15 جولای 2021 | 07:58 ق.ظ
کسب رتبه نخست معلمان رودبار در جشنواره درس پژوهی گیلان با درخشش معلمان متوسطه اول شهرستان رودبار در جشنواره درس پژوهی مرحله استانی، جایگاه نخست استان گیلان به رودبار رسید. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، از سوی معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان  در پایان جشنواره درس پژوهی، نتایج جشنواره درس پژوهی دوره اول متوسطه، در سال تحصیلی ۱۴۰۰_۱۳۹۹ […]
با درخشش معلمان متوسطه اول شهرستان رودبار در جشنواره درس پژوهی مرحله استانی، جایگاه نخست استان گیلان به رودبار رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، از سوی معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان  در پایان جشنواره درس پژوهی، نتایج جشنواره درس پژوهی دوره اول متوسطه، در سال تحصیلی ۱۴۰۰_۱۳۹۹ منتشر شد که بر این اساس، خانم ها مهناز فتوتی، مرضیه حسنی، راضیه باقری، فاطمه هاشمی نسب و صبورا مرشدی رتبه نخست این جشنواره را کسب نمودند.
این جشنواره با هدف تقویت مهارت های حرفه ای معلمان و کیفیت بخشی به آموزش برگزار می شود که معلمان با تعامل و هم اندیشی و پژوهش های مستمر، فرآیند یاددهی_یادگیری را با استناد به یافته های علمی در محیط واقعی کلاس بهبود می بخشند.
گفتنی است فرهنگیان رودباری در زمینه بهبود آموزش و یادگیری درس ماهیچه های اسکلتی با استفاده فعالیت های عملی مبتنی بر تقویت دست ورزی از طریق ساخت دست سازه در این جشنواره حضور یافته بودند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار